2019年5月19日 星期日

尋找🐝腰馬甲線「修煉術」@修身堂

不少朋友同小妹講過「年過25歲代謝會減慢,食得多野好易肥,就算做運動都未必減到」。以前都以為朋友講笑,但近一兩年就深深感受到,特別係肚腩贅肉部份,真係密密做運動都未必可以減到。


近日朋友介紹小妹到修身堂體驗BTL Emsculpt™馬甲線+蜜桃臀修煉術。聽聞「修煉術」可以重塑肌肉線條同消脂,只需30分鐘就等同做2萬下Sit Up效果。一於等小妹試試先~


小妹到達修身堂後,職員為小妹詳細介紹BTL Emsculpt™馬甲線+蜜桃臀修煉術的原理。


BTL Emsculpt™馬甲線+蜜桃臀修煉術採用革命性專利HIFEM™醫學技術(高能量聚焦磁場) ,亦係全球唯一非入侵性增肌及消脂療程,單單30分鐘令肌肉收縮20000次,使肌肉100%鍛鍊,安全地溶脂鍊肌。


100%極限肌肉收縮可以令脂肪分解,加速脂肪細胞凋亡,達至溶脂功效,再從身體代謝中令脂肪細胞排出體外。


醫學研究,完成一個療程(即4次30分鐘),就能增加16%肌肉及減少19%脂肪。


經過職員解釋後,小妹就到達療程房,環境好舒服。


登登登...依部就係BTL Emsculpt™馬甲線+蜜桃臀修煉術嘅療程所用嘅儀器。


之前講BTL Emsculpt™馬甲線+蜜桃臀修煉術係非入侵性增肌及消脂療程,所以小妹見到治療頭係完全無針的,只係同皮膚接觸,無需對皮膚有破壞。


儀器有簡單面版控制,當然唔需要小妹自已控制,職員會幫手處理。小妹只需要安安靜靜瞓係床上就可以了。


而小妹今次主要想改善肚腩部位的脂肪及肌肉,所以只需要單一治療頭就可以。但如果要改善蜜桃臀就需要兩個治療頭。

療程時開始時會為小妹調教合適力度,治療師首先會因應身形調教比較高力量,如果可以接受到,就會以該力度進行療程,當然如果比較怕痛的治療師會調低力度。

而每10分鐘治療師亦會向小妹了解力度強弱,有需要時可以調教更強或減弱力度。小妹療程期間都慢慢加大強度,希進達至最好效果。

療程期間好似有小小觸電感覺,小小麻痹感但都是可以接受的,期間亦會有敲打肌肉過程,目的係減少肌肉的乳酸積聚,減少肌肉之後攰的感覺。

一於睇下經過一次療程後的功效啦!


療程前小妹腹部肌肉有D點鬆弛,令有小肚腩突出。療程後見到腹部肌肉有收緊效果,小肚腩微微收細。


效果真的和做完Sit Up差不多,腹部肌肉收緊,但當然沒有運動後酸痛感覺。

療程完成後治療師都叫小妹飲多D水,幫肋脂肪排出。約3-7天後,脂肪排出後更係療程收成期,腹部脂肪減少了不少,肌肉更緊。

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次療程由修身堂提供
想知更多產品資料可以Click入修身堂FB 或登入以下網址
http://www.ipro-medical.com/肌長快綫_blogger/

小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言