2018年7月2日 星期一

卸妝與滋養一Take過【Nine Oriens Magical Cleansing Oil】

魚與熊掌想兩者兼得?!小妹反而就想卸妝與滋養可以一Take過...


今次小妹就試下Nine Oriens Magical Cleansing Oil!

Nine Oriens Magical Cleansing Oil係集合卸妝與潔面於一身嘅潔顏油。不單可以能溫和而且徹底卸去彩妝及污垢,亦同時也能滋養肌膚。

蘊含純天然有機植物油及堅果油,富含維他命E和F,再加上植物綷取角鯊稀以及天然香薰油,令肌膚瞬間潔淨並同時滋養。每天簡便的潔面,便能為肌膚抗衰老、減退細紋,使肌膚回復緊緻有彈性。


小妹一向都會用到粉底液、唇彩、眼線液、眉粉等化妝,今次就一於試下卸妝力有幾徹底!


只於適量卸妝油加上打圈按摩,好快就已經見到唇彩、粉底液同眉系列產品完全溶解卸去。

而眼線膏同眼線液只要用紙巾一抹都可以完全卸走。


卸妝後,除咗肌膚變得乾乾淨淨外,感覺肌膚好水潤,完全無卸妝後乾繃繃感覺,而且味道好Nice,使用後好舒服。

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~


是次產品及成分資料由品牌提供

小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~


沒有留言:

張貼留言