2019年5月20日 星期一

❤️520的小驚喜❤️Lancôme L'Absolu Rouge Cream皇牌瑰麗豐盈唇膏

除咗情人節之外,其實仲有一個節日都可以為最愛送上甜蜜驚喜。小妹講緊嘅係5月20日,520又係諧音我愛你嘅日子。


小妹就收到Lancôme送上嘅驚喜 - Lancôme L'Absolu Rouge Cream皇牌瑰麗豐盈唇膏。


Lancôme最新推出「我愛你520」瑰麗豐盈唇膏,系列中分別有心形限量版#368 LANCOME ROSE及瑰麗玫瑰金春夏限量版#06 ROSE NUDE 兩款顏色💋。


兩款唇膏都是用試按蓋設計。而唇膏包裝上更刻有獨特的金色玫瑰🌹,倍感高貴。


兩支中小妹最愛的是心形限量版#368 LANCOME ROSE。唇膏以心形造型設計,設計特別。


而且再配合皇牌經典優雅桃紅玫瑰色調#368,輕易就可以締造出高雅細膩的絲滑妝效。


桃紅玫瑰色調更是易於搭配不同膚色人士,膚色較白的提升氣色,而好似小妹膚色較黑實的就有顯白功效。而且桃紅玫瑰色調不論用於淡妝或是濃妝都輕易打造出誘惑唇妝。


另外一支是春夏大熱唇色的瑰麗玫瑰金春夏限量版#06 ROSE NUDE。唇膏包裝是獨特玫瑰金加上玫瑰裸色設計。


#06 ROSE NUDE唇膏是玫瑰裸色,最適合搭配春夏淡妝,輕輕塗上一層,就能塑造出自然絲滑的春夏大熱妝容。

而且玫瑰裸色同樣是百搭顏色,不論搭配濃淡妝容或是深淺膚色,同樣合適,令人愛不釋手

LANCÔME「我愛你520」限量版瑰麗豐盈唇膏已於Lancôme專門店及崇光專櫃獨家發售

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由LANCÔME提供, 而產品成分轉自LANCÔME Website
想知更多產品資料可以Click入LANCÔME Facebook

小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~


沒有留言:

張貼留言