2014年1月31日 星期五

冬天 MASK 回購之選 ﹣ dermal達夢紅蔘面膜 @ Glamashop

依一兩日雖然係暖左好多,但想敷mask個刻都需要好大勇氣,因為敷上面好凍冰冰。
但之前朋友係韓國買左個dermal達夢紅蔘mask俾我之後就一試難忘,佢令我冬天都會主動去敷mask,唔再怕凍冰冰

Come on!!! 依款mask有咩好就等我一一話你知啦!
首先冬天成日太凍啦,好討厭將d冷冰冰既mask敷上面。但dermal既mask就係因為可以用熱水浸2分鐘之後先再敷,令張mask好暖好舒服,所以敷上面時會係暖暖的
當然暖暖地既mask,仲可以微微令毛孔張開,亦令d精華容易入到皮膚,吸收都好d...
仲有暖暖地既dermal mask個紅蔘味好濃,一打開個packing個個香味已經令你好舒服(同一款mask暖既比凍既個味更濃,鍾意蔘味既朋友一定like爆)
  
依款mask個精華除左滿滿係張mask之外個packing入面都有,係packing入面個d足夠塗係頸同手上,敷mask唔單止敷面,仲可以潤埋手同頸

而敷上面好貼面,個mask cutting好好,好似我面大既人都好岩!
因為依款mask主要都係保濕,敷完個刻都見到面即時好水潤,而且亦keep到第二日朝早都好水潤!

之前以為得韓國先有得買,誰知glamabox 1月盒子原來都有依款mask,個刻尖叫左出黎。之後上glamabox個網睇,原來有得買,仲要係$128就有10片,買滿$250仲可以送寄到我屋企,當然唔會放過依個回購機會!回購20張就送黎我屋企,今個冬天就可以同媽咪一齊敷暖暖既mask,一齊扮靚靚!

Dermal 紅蔘面膜網頁:  http://www.dermalmask.com/shopv2/product.php?id_product=67
Glamabox售買網頁: http://www.glamabox.com/hk/tc/product/1933

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士喜好及膚質都各有不同。

theztyle.com

沒有留言:

張貼留言