2014年3月1日 星期六

Deliziosa Cena @ Jack's Terrazza Ristorante

當提到意大行菜,相信大家腦海都會浮現不同款式的pizza同pasta,雖然當中分為很好多不同煮法而且亦有多種pasta類型,對於少吃澱粉質的小妹我就真係少試。但試過Jack's Terrazza Ristorante之後,意大行菜在心目中改觀了不少!



一餐飯除左食物的色香味美之後,餐廳環境都係一個好重要的元素。浪漫環境下可以令一餐飯更加錦上添花、清幽環境下可以令人份外享受。當身處於既浪漫又清幽的Jack's Terrazza Ristorante,而且有大廚為我們一班朋友準備的晚餐,當然就係Wonderful Moment!



不可不提餐廳內仲特別設有"韆鞦吊椅",喜歡浪漫的朋友一定唔可以錯過,而且陽台位置亦設有數張餐枱,酷愛同朋友吹住陣陣自然風享受美食的朋友就最適合不過!



「美酒佳餚」有美味既佳餚之前當然係要有美酒作陪,而今次餐廳特意挑選的美酒竟然是小妹最喜歡的氣泡酒 - Moscato Dessert Wine 2008 (Italy)。小妹喜歡氣泡酒的其中一個原因就係酒內形態優雅的氣泡。除此之外,容易入口亦係我喜歡上它的原因。




大部份氣泡酒會比較甜,而且味道較易入口,所以一般都是女士喜歡揀選的酒。今次既氣泡酒都唔例外,而甜甜的氣泡酒亦為一餐佳餚揭起序幕。




品嚐冷盤之前有鬆軟的小餐包,一個個小餐包散發住陣陣香味,未食已經覺得可口,而且配上橄欖油同醋,真係perfact match!




今次的冷盤有我的最愛Goat Cheese風乾牛肉,厚薄適中的風乾牛肉將新鮮的露筍同香濃的Goat Cheese包起形成小卷,令每一口小卷都可以食到3種食材的味道。風乾的牛肉入口即溶,而Goat Chees更是對於喜歡羊獨特風味的小妹當然是愛不釋"口",我想喜歡羊獨特風味的朋友都應該和我有一樣想法!




冷盤之外亦有Salad,而今次的Salad就有地中海快燒生吞拿魚柳伴火箭菜車厘茄沙津




吞拿魚的外層輕輕燒香,內層Keep住係生,口感同味道和平時只係生食的吞拿魚有少少不同,而再配上火箭菜一齊食個味道相當不錯。而且火箭菜的營養價值十分高,它含有多種天然營養素,例如係維他命A、C,以及礦物質硒、鐵等等,對身體亦有不少的益處。


一餐意大利菜點可以缺少Pasta呢!




今次Pasta之選就係雜錦海鮮龍蝦忌廉汁燴意大利飯,平日少在晚餐食飯的小妹都忍不住口,每口飯都充滿龍蝦香味,而且再配上蝦、魷魚等的海鮮,令整個Pasta充滿海洋風味,食完仲有齒頰留香的感覺。




食完濃濃龍蝦味的意大利飯之後,送另一道主菜前竟然有用作Refresh的檸檬雪葩,真係好貼心!香香的檸檬味同雪葩口感都可以去除先之前3道菜式帶來小小膩口感覺,令我好快就想再品嚐下一味菜!


美味的菜式當然係想食唔停口,食完個Refreshment Dessert當然又係另一味主菜既時間啦!登登登登,香草芝士烤春雞!!!




細心的餐廳已經將烤好的雞切成四大件,方便大家分享食用。嫩滑的雞肉再配上特製醫汁,兩個味道配合得很好,令人有想一吃再吃的感覺。


除左烤春雞之外,餐廳亦為我地一班Girls準備左另一款白肉 — 香煎原條新西蘭龍脷魚配青檸牛油汁,另再配上烤香草新薯及鮮菜。很少機會會在西餐餐桌上可以看到原條龍脷魚,這點令我有點驚喜。




因為龍脷魚是以香煎方法處理,所以能做到表面香脆可口,但內裡依然保持細嫩肉質,再加上新鮮檸檬及青檸牛油汁更令龍脷魚的鮮味帶出來,但又不會有魚腥味。平日不喜歡吃魚的朋友都值得一試。


喜歡吃肉的小妹我又點可以只食烤春雞及龍脷魚, 最後當然還有我另一最愛牛肉。




這道蕃茄紅酒汁燴牛仔膝,牛仔膝經煮理後肉質入口即溶,不會有肉質難咬的感覺。再配上由栗米蓉炸成的栗米餅,整道菜式都十分配合。


不可或缺的甜品為美味的晚餐寫上完美的句號,而這餐的句號可以算上是豐富非常。




這道Dessert Platter由3款不同的甜品組成,分別是意大利芝士蛋糕、特式意大利雲呢拿朱古力雪糕及特式意大利朱古力芒果雪糕。


3款甜品中我最喜歡的是特式意大利朱古力芒果雪糕,因為雪糕有濃濃的芒果味,酷愛芒果的我一試難忘。另外的2款甜品都十分可口,令人想一試再試。


如果要我為這頓既晚餐打分,我想都會是坐8望9的分數。


想了解更加關於Jack's Terrazza Ristorante,歡迎到以下網站: http://www.jacksterrazza.com/


菜式口味優劣屬於小妹個人感覺,不同人士口味各異。


glamablog

theztyle.com

沒有留言:

張貼留言