2014年5月13日 星期二

I Love Organic, I Love Jayanti

小妹近年迷上了天然同有機,不單止係飲食上,而且個人護理用品同護膚品上都會不停試上唔同既天然有機產品。今次就等小妹試下生產過程通過了有機認證既 Jayanti 賽雅媞的有機天然護理產品啦!
 原來Jayanti 既產品除左係生產過程通過了有機認證,絶對自然和環保,而且Jayanti 的美容産品均得到國際權威機構 ICEA 的有機環保認證,堅持使用頂級有機植物萃取,確保效果顯著持久,係産品的外包裝都註明原産地和清晰簡明資料。

好啦!事不宜遲就等小妹同大家分享小妹用既第1樣個人護理用品。


登登登...就係有機摩洛哥堅果油洗髮露 (Organic Shampoo)!!!



一聽個名就知道洗髮露蘊含可以滋養頭髮既堅果油啦!!!小妹一向都好想試下堅果油既魔力,今次就可以啦!!


除此之外,仲有蘆薈等天然成份可以令乾枯既頭髮回復光澤,對於小妹已經電到受損開叉既頭髮,希望可以有救啦!



小妹試過用不同份量既洗髮露,發現到小妹到胸口長度既厚厚頭髮用圖中小小份量已經可以切底清潔頭髮。

以前小妹一直覺得洗髮露一定要有好多泡泡先可以洗淨頭髮,這樣就可以減低對頭髮同頭皮既傷害。但原來越多泡泡相反係對頭髮有傷害,因為泡泡越多就代表化學物品越多,太多既化學物品反而更加傷害頭髮同頭皮。


大家睇下Jayanti既洗髮露因為係全天然,所以唔會產生泡沬,輕輕按摩就可以將洗髮露既精華帶入頭皮,滋養頭髮。


洗完頭,未吹頭之前頭髮都唔會好難打理,髮尾都好滑順。平日如果趕返工返學,唔吹頭都可以即刻出門口,好岩平日成日都趕出門口既小妹呀!!!


輕輕將頭皮吹乾後,頭髮都唔會有毛燥頭髮飛曬起來,仲好貼服,一向好似爆炸頭既小妹都可以做到貼服似瀑布既髮型。好野,用左之後就唔洗俾屋企人笑我似獅子啦!

吹乾全把頭痛後毛燥byebye,好貼服呀!!!就算訓醒第二日都仲係好有光澤,Oh!!!So Nice!!!


除左有機摩洛哥堅果油洗髮露之外,小妹有幸可以試埋有機塑顏提升精華,之前就試過Jayanti既有抗炎修護同提升皮膚彈性既有機嫩白亮肌精華,效果都幾好,所以令我今次都期待呀!

等小妹為大家介紹到底有機塑顏提升精華有咩好處先啦!

主要針對暗啞的肌膚同有表情紋既精華蘊含有機植物萃取四川花椒和摩洛哥堅果油,可以有效促進血液循環,消除面部浮腫,擊退皺紋和細紋。

而高濃度的有機蘆薈凝膠能激活細胞更生,引導活性成份深入肌膚底層。使用後肌膚可以得到改善、柔滑細緻、輪廓明顯,回復年輕自信。


未打開個蓋已經聞到陣陣四川花椒萃取物既香氣,當然個味唔係太濃,容易為人接受既。就等小妹首先係手上上面試下個感覺先...




將小小精華搽上手背Testing,發現都精華都幾容易推開同搽勻,而且好快就被皮膚吸收,吸收後都唔會有太黏笠笠既feel...


之後當然都係面上試la!!!

因為小妹都有成日都俾人話塊面好腫好包包(haha...其實自己都覺得有小小),搽完幾日之後面部浮腫的確有改善,而且面黃問題都有輕微改善,起碼影起相時都唔會好黃好暗啞,有小小白裡透紅既感覺。


另外因為小妹成日都大笑同有好多小動作,令頸上都有小小頸紋同笑紋出現,當然今次點會放過試下可唔可以去走表情紋啦!!!


經過幾日既測試,頸上細紋都撫平左不少,相信日子有功之下應該可以擊退頸紋同表情紋。



睇產品介紹時,發現原來依款精華可以作妝前打底霜,小妹當然都會一試。
小妹將1比1既精華同液體遮瑕mix up,之後當bb cream咁搽,發現個妝都可以keep到一整日,而且卸妝後,面部都唔會好乾,下次去party都會keep住用依個方法。

文章介紹產品由品牌及Glamabox提供,而文章分享為個人喜好及用後心得,不同人士喜好及膚質各有不同。文中產品成分轉載自: http://www.glamabox.com/hk/tc/product/2216 & http://www.jayantihk.com/zh/

小妹其他Blog都歡迎大家去睇下!!!




沒有留言:

張貼留言