2014年12月22日 星期一

節日冇有怕!Super Model Fit幫我一把~

又到聖誕節啦!又係小妹食唔停嘅日子啦!食得多自然都會變到有個米芝蓮嘅小肚腩啦!小妹又要食又怕肥真係有D麻煩~
好彩小妹接觸到Super Model Fit 超模鑰,相信就算小妹點鍾意食野可以無有怕啦,而且仲有機會食到有Model身形添!咁好嘅產品小妹又點可以錯過呀!
DSC_2640
盒上面個句打造21寸超模身段好吸引呀!事不宜遲一於睇下入面有咩東東啦!
DSC_2642
打開包裝發現,原來係一瓶含有60粒Super Model Fit 超模鑰...而且仲有一張簡介介紹Super Model Fit 超模鑰係D咩!
DSC_2645
原來Super Model Fit 超模鑰是超模專用的非處方類纖體藥丸,由米蘭藥廠CHEMI 在美國的研究室CHEMI Nutra研發。當中有兩種歐美專利成分– PhosphoLean 及SerinAid 的有效瘦身產品。
當中-PhosphoLean是能取締傳統節食,通過細胞訊號對進食達到控制,給大腦發出絕對的阻隔訊息,所以身體不單大量減低囤積脂肪,更能防止身體多餘吸收聚積,令超級模特兒不會因為純節食而患上厭食症,從而幫助你打造超細腰超模身段。
而-SerinAid 是能控制壓力去減,是減肥專業Super Model fit 特點,這款以追求超模身型聞名的專藥。和加洲大學Elissa Epel 研究結果相符,女性因壓力致中央肥胖所以用上專利成份serinaid,專利編號為USP66733783,以大豆璘脂質,抒控壓力上升,並反其道燃燒肝脂,減低壓力直接減肥。
WOW!好吸引呀!唔洗節食都可以控制到身體唔囤積脂肪,無脂肪自然肚腩仔都變走啦!
DSC_2644
簡介上仲有建議服用方法,每天早晚各一次,每次飯前兩粒就可以啦!
DSC_2646
一瓶有60粒,就可以服用15天!
其實細細粒都幾易吞食,入面D藥粉又唔會有D好奇怪味道,都幾易入口~
DSC_2647
小妹試左頭9日都覺得未有副作用出現,排便方面好似準時左,一日都會有2-3次排便...此終排便多左個肚就自然少左野頂住,所以肚腩仔都有D細到~
小妹相信如果食Super Model Fit 加上運動,小妹應該好快可以去到21寸腰,唔到21都希望有24寸,唔洗變米芝蓮就OK啦!
DSC_2650
文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~
是次產品由theZtyle.com提供
小妹仲有其他Blog,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言