2015年1月6日 星期二

I Love Accessorize,I Love SILVERʻN GRACE~

其實小妹係聖誕節之前已經到過SILVERʻN GRACE係中環萬宜嘅門市啦!雖小小一間鋪,仲首飾已經足夠令小妹睇到目不瑕及啦!
事不宜遲一齊睇下到底SILVERʻN GRACE有D咩產品吸引小妹啦!
webwxgetmsgimg (7)
要數SILVERʻN GRACE最吸引小妹嘅當然就係佢哋嘅鋯石產品啦!因為有和鑽石差不多的閃爍度,但當然價格上比鑽石相宜多倍啦!
webwxgetmsgimg (8)
佢哋產品除咗用鋯石之外仲有用奧地利製水晶~~當然水晶經過精密切割後,都會有閃爍的光芒,同樣都係好吸引啦!
webwxgetmsgimg (1)
SLIVERʻN GRACE產品仲有14日換貨保證!保證產品,LIKE!
好啦!一齊睇下D產品啦~好閃爍呀!
webwxgetmsgimg (2)
小妹都幾鍾意依個星星形嘅吊咀,因為真係好易襯衫呀!webwxgetmsgimg (3)
小妹又點會錯過試帶產品嘅機會呢~~webwxgetmsgimg
左上)手鐲帶上手都唔會好重,適合行型格路線嘅朋友
中上)COACH BAG上面有一排閃耀嘅石再配上簡約設計,高貴之餘又唔會太OVER,適合出席大小PARTY,ANNUAL DINNER就啱曬~
右上)兩顆心形石,一白一粉色,設計簡單,顏色易襯,平日出街就最適合
左下)兩隻小介指,分別係鋯石同水晶(因為小妹攝影技巧,所以唔算好閃爍,但鋯石比水晶閃爍度易接受,而且自然)PARTY帶一定可以吸引到不少人~
中下)全條都係用鋯石製成,好閃呀!適合穿著晚裝/LOW CUT時配戴!
右下)依條係小妹自費買俾媽媽嘅聖誕節禮物,有兩粒珍珠,再加一粒滿佈鋯石嘅小珠~襯黑色衫特別吸引~
webwxgetmsgimg (4)

鋪內仲有男裝系列,最啱係自己買野之餘再揀份俾另一半!
webwxgetmsgimg (5)
店內仲有教如何護理產品,好細心呀!除此之外,頸鏈原來仲有得免費加長,好似小妹媽媽比較圓潤嘅朋友就唔洗怕啦!
文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~
是次產品由SLIVERʻN GRACE提供
小妹仲有其他Blog,歡迎大家去睇~


沒有留言:

張貼留言