2015年3月29日 星期日

外拍一天都無有怕-【SHISEIDO WHITE LUCENT All Day Brightener SPF36 PA+++多元全日亮白乳霜】


熟識小妹嘅朋友都知小妹平日好鍾意Outdaoor活動,例如:外拍、行山、游水、旅行....同陽光玩遊戲更加係小妹最♡愛。

但每次去Outdoor其實小妹都好怕曬黑,又怕黑色素會因此積聚,更加怕陽光會影響到肌膚...由其係去外拍時,影緊相時邊會有遮可以遮住呢?!當頭曬住,想唔黑就奇啦!

今日就剛剛約咗攝影師哥哥出去迪欣湖外拍,大家都知湖邊無遮無擋,曬到傻呀!但好彩小妹用咗SHISEIDO嘅多元全日亮白乳 (WHITE LUCENT All Day Brightener SPF36 PA+++)...所以無曬到變炭,而且因為佢可以補濕令肌膚無出油同溶妝添!


一於一齊睇下SHISEIDO多元全日亮白乳到底係D咩啦!


WoW!唔好睇少只係得SPF36PA+++呀!其實都可以延緩 8 倍以上曬黑的時間,即係UVA 造成皮膚「變黑」及皮膚「老化」的時間,而且更可以延緩 36 倍的曬傷時間,即係UVB 會讓皮膚曬傷、發炎、紅腫、脫皮,致癌性最強的時間!

SHISEIDO多元全日亮白乳原來仲有4重美白亮肌功效...到底係邊4重?!咪就係...

1. 時間傳送保濕亮白科技 
因為多元全日亮白乳蘊含高效美白成分「4MSK」的微細膠囊,膠囊隨時間逐漸釋放,無間斷賦予美白效果,令肌膚愈用愈明亮。

而且維他命C鎖係微細膠囊入面,膠囊內的多效修護維他命C比過往的維他命C誘導體的狀態更穩定,更能發揮速效美白作用,並利用漸釋亮白技術,帶來更見效的美白方案。 

2. 亮肌效果 
多元全日亮白乳霜仲可以將光線轉化粉末,利用紫外線,於日間賦予亮肌效果。
而粉末本身呈白色,但在紫外線下,就會釋放螢光顏色,令膚色看來更透亮,肌膚睇落更Brightening! 

3. 防曬效果 
話得係有SPF嘅乳霜當然係有防曬功效,蘊含SPF36 PA+++配方,能強效防禦日常紫外線。

4. 補濕效果
 配方揉合超卓水分相成複合物,有效鎖水保濕,重煥膚質。

打開Packing就見一到安全封條,可以放心用啦!


好清晰介紹點用,Smooth over face each morning, after cleanser and softener. 


So Easy!

原來唔係一D好重身嘅乳霜,小妹最愛就係依隻質地嘅防曬乳霜,因為唔會太黏笠。


推開後好似有層白色粉末,光線下好似塗上層閃粉咁,令肌膚睇落去好BlingBling,相信應該係因為個亮肌效果,令乳霜係紫外線下釋放出螢光顏色,令膚色看來更透亮。


係面上推開,好快好易就可以推到面上四周,大愛大讚呀!


唔洗2分鐘已經推開到全面都係乳霜,塗完D肌膚真係透亮,仲有好強的光澤感添~

而且因為好少份量就可以推開全面,所以推開後都係好透薄輕盈呀!

塗完後只要輕輕再以化粧掃掃上碎粉就OK!


小妹掃上碎粉同胭脂就出街,就算平日趕出門口都唔洗10分鐘就可以化好成個妝,對於成日趕時間嘅朋友真係一大喜訊呀!

俾大家睇下小小今日拍攝成果啦!有小小怕羞添!


咁曬法都無問題!


重要越曬越透亮,影起相時更透白,亮澤感依然Keep得住~


經過全日Outdoor活動,曬足一日面上都唔會因為缺水出油,補濕度相當不錯呀!

因為乳霜補濕做得好,所以個妝都無咩溶,而且亦唔見有曬黑情況出現。


小妹真心Like爆,以後外拍同去Outdoor活動都唔可以無SHISEIDO WHITE LUCENT All Day Brightener SPF36 PA+++多元全日亮白乳霜!I love it so much! 

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由theZtyle.com提供,文中產品成分轉自品牌網站,想知更多產品資料可以Click入(SHISEIDO WHITE LUCENT All Day Brightener SPF36 PA+++多元全日亮白乳霜)或者Facebook(https://www.facebook.com/SHISEIDOHK



希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice



沒有留言:

張貼留言