2015年5月25日 星期一

同痘痘&印Say Good Bye【Papulex™重點淨化精華】

夏天到,其中一樣令小妹煩惱嘅問題,應該離不開係面上同背脊出痘痘...一遇上夏天出汗同油脂過盛時痘痘就一觸即發!

任就憑小妹平日如何努力洗面、去角質、保濕等...夏天到臨全身不同地方總會有一粒又一粒唔爭氣嘅痘痘,如果加上Period來潮更加不得之了!


今個夏天小妹都要同痘痘作戰,要同痘痘&痘痘印Say bye-bye!


而小妹有幸接觸到法國暗瘡肌膚專家PAPULEX產品- 重點淨化精華!


平日小妹接觸到嘅袪痘產品總係離不開有少量刺激成分令痘痘快速袪退,但同時亦會抽乾肌膚水份,令皮膚變乾同甩皮。

但令小妹驚喜嘅係Papulex™產品竟然無依個問題,而且痘痘仲要好快就消退添!到底點解就等小妹為你解開啦!


3重配方消滅痘痘配方...Step 1-以維他命B3消炎,減少暗瘡印形成及舒緩暗瘡肌膚。

Step 2-利用EU歐盟專利;抗黏著ABA科技隔離82%痤瘡桿菌 (P.Acne)。

Step 3-以納米鋅高效控油,終極去除油光KEEP著全日清爽。


小妹見到試品上有好清晰嘅產品介紹、用法、注意事項...盒面上仲寫上Non photosensitizing(非光敏)、Fragrance Free(無香料)同Paraben Free(無對羥基苯甲酸酯)~

而且仲有生產地點,原來產品係Made in France,而且產品都好衛生,係送到用家手中前都有錫箔紙包着,小妹讚好!


輕輕按壓出透明嘅Gel狀質地,Gel本身有少少酒精味,但唔算太濃,小妹都接受到!

搽上時感覺涼涼地,而Gel好快就被皮膚吸收,吸收後感覺唔算太黏笠,還可以接受...(但小妹都比較喜歡晚上搽)


小妹試搽係鼻翼位置嘅痘痘...


小妹早晚各搽一次(特別晚上厚敷),搽咗第一日就減退咗紅腫,而三日左右痘痘已經消退,再搽多兩三日痘痘退到連印都無!

搽完之後小妹都冇乾燥甩皮情況,相信持續使用可以有效退長久係身上嘅暗瘡印。


小妹特別用咗係背脊袪痘痘印,雖然未係完全消滅,但都減淡不少,小妹一定會Keep住用!

Papulex™重點淨化精華 40ml HK$249精華可於以下銷售點購買--> 萬寧(配藥處)及屈臣氏藥房

想知多D關於Papulex™重點淨化精華同佢哋品牌可以Click入--> http://www.papulex.hk/
or


是次產品由品牌提供,文中產品成分轉自品牌網站,如有任何關於品牌及產品資料請聯絡品牌,電話:3605 5811


文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好~

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

沒有留言:

張貼留言