2016年5月19日 星期四

防曬都可以遇上愈強?!SHISEIDO Perfect UV Protector S SPF50+ PA++++

夏天又到啦!出街點可以缺少搽防曬依個step呀?!由其好似小妹咁喜歡戶外活動,防曬更加係不可缺少呀!

但汗水一向都係防曬嘅敵人,到底有冇一款可以唔怕水呀?仲可以遇水變強呀?!



上星期小妹就獲邀到銅鑼灣Sogo門口互動巴士站參加SHISEIDO夏日360賞,體驗一下SHISEIDO Perfect UV Protector S SPF50+ PA++++!


SHISEIDO夏日360賞係全港首個UV指數大獎賞,當UV指數到達指定強度就有機會帶走Perfect UV Protector S啦!


認住依個巴士站呀!就係銅鑼灣sogo門口巴士站嗰個,今個星期五六日,11點、2點、5點都有得玩呀!

而係6月3至5日及6月10至12日就係尖沙咀九龍公園巴士站都可以有得參加~


指定時間及UV強度玻璃門就會打開,參加者就可以抽出其中一張咭,贏取禮物。


禮物咭中除咗有小妹手中嘅試用裝咭外,還有15ml裝...


而最吸引當然就係正裝SHISEIDO Perfect UV Protector S SPF50+ PA++++!


另外,Scan下個QR cord就可以有入到SHISEIDO Website了解同360度防曬提案同防曬Tips添!


講咗咁多到主角出場啦!SHISEIDO Perfect UV Protector S SPF50+ PA++++!


SHISEIDO Perfect UV Protector S SPF50+ PA++++,不單可以抗UV,而且更係採用Super Veil-UV 360™及Wet Force技術。

Super Veil-UV 360™能均勻地將防UV保護膜覆蓋於紋理凹凸細微的肌膚上,以防止因防曬霜厚薄不勻所導致的意外灼傷。

再配合革命性防曬科技WetForce技術,新配方揉合穩定而帶有負離子的「離子礦物感應體」,與水及汗裡的正離子礦物質緊密結合,形成高效防水膜層。

而且Perfect UV Protector S更專為敏感性皮膚及嬰兒所開發,無淚配方STRESS-FREE FORMULAS,剔除過敏及刺激性成分 不含防腐劑、酒精或香料;更蘊含舒緩精華,對任何肌膚而言也溫和無比。

小妹要體驗下先!


輕輕擠出就見到奶白色防曬液,無香味!


在面上輕易就可以推開,而且一點都不笠!


見到搽上前後的分別,搽上的一面面上微微帶白。


全面搽上都不消2分鐘,平日出街前要快速防曬,完全無問題。


而且搽上後,面上清爽不膩笠,亦不會有乾繃繃及焗束感覺。


小妹體驗完一整天,當日完全不覺笠及焗,就算出汗後,都依然清爽。

行山路上要補上防曬都好輕易!

而且晚上輕輕用卸妝產品就可以將防曬完全卸去,而且面上全無負擔,用完一日都唔出粒粒,So Nice! 

大家如果想同小妹一樣可以體驗到SHISEIDO Perfect UV Protector S 就記得今個週末去銅鑼灣SOGO門口互動巴士站啦!

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由theZtyle.com提供, 而產品成分轉自Shiseido website
想知更多產品資料可以Click入 Shiseido Facebook

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言