2016年5月30日 星期一

英倫經典品牌TONI&GUY已經登陸...受損髮質有救啦!

百變髮型又點少得吹拉染熨依幾個步驟呢?!對小妹而言更加係日日發生啦!當日積月累下頭髮又點會健康...

小妹有幸獲邀體驗TONI&GUY受損髮質專用滋護洗護套裝同海鹽輕柔造型噴霧,百變健康頭髮小妹黎啦!


英倫經典品牌TONI&GUY,不單係髮型寵兒,更係時尚的寵兒。

品牌以Create Your Look From The Hair Down」為理念,它們相信最時尚的造型就是由髮型開始,頭髮可以修飾面部輪廓,也可以令妝容和衣著風格更加出眾。多年來推出多款不同的髮型產品。

今年TONI&GUY 更登陸香港,小妹都急不及待要試下!


首先為大家介紹受損髮質專用滋護洗髮露!

受損髮質專用滋護系列運用了損傷修護科技,同時添加髮絲纖維修護成分,令修護成分可以滲透至髮芯從內修護受損,亦從外修護髮絲表面 

另外更利用奈米技術令髮絲纖維修護成分均勻緊密地分布在髮絲之上,令受損髮絲重現強韌光澤!


每一支洗髮露都印有使用方法及注意事項等,用家可以放心使用!


受損髮質專用滋護系列中還有護髮素添,洗乾淨頭皮後就為髮絲修護。


護髮素同樣在瓶身上印有使用方法及注意事項等,用家用得放心安心!


洗髮露及護髮素都用上按壓開關瓶,輕輕一按就可以按出瓶身出液位。

值得一讚是因為平日的按壓瓶身,水很容易就由按壓管流入瓶內,但這個設計就免去過個問題!


而且在每瓶產品下都印有原產地,令用家放心!


首先為大家介紹是洗髮露,白色帶有微香的洗髮露,加入少少水就能產生出豐富泡沫。

只要輕輕按摩頭皮及頭髮就可以,用水一沖洗髮露就輕易沖走,頭髮不會有笠痴痴感覺。

就算未用上護髮素亦感到順滑。


之後小妹就用埋護髮素,同樣是白色帶微香護髮素,呈膏妝質地!


只要在髮中尾段塗上,再用手指梳開,待一會用水沖去護髮素就可以。

沖水時感覺滑順,而且同樣輕易就可以沖去護髮素,唔怕殘留於頭髮上為髮絲添上負擔。


使用後頭髮明顯易梳理,而且受損開叉折斷問題都大大改善,頭髮亦明顯更有光澤! 


最後要為大家介紹就係Toni&Guy Casual Collection嘅海鹽輕柔造型噴霧!

噴霧更榮獲多個Beauty Award獎項,當中包括Marie Claire Best Beauty 2013、vogue beauty awards 2015 winner等...


噴霧添加海鹽成分能提高頭髮紋理感,同時能營造出隨性自然、輕爽蓬鬆的豐盈秀髮。

當中配方含有Glycerine,有助從內滋潤秀髮,鎖住髮絲水分,而且乾或濕髮都可以用得。


輕按噴嘴就噴出帶有香味的造型水,噴灑出的造型水不會集中於一點,範圍廣而且每個位置都有充足造型水。


當然要係頭髮上試下啦!


噴灑後感覺一點都不笠,十分清爽,而且輕易就可以打造出理想造型!

原來凌亂扁塌的曲髮,馬上變得自然、蓬鬆,而且頭髮紋理感都呈現出來,髮絲一束一束立體感不錯。


TONI&GUY Create Your Look From The Hair Down!

TONI&GUY受損髮質專用滋護洗髮露250ml HKD 64.9
TONI&GUY受損髮質專用滋護護髮素250ml HKD 64.9
TONI&GUY海鹽輕柔造型噴霧 200ml HKD 79.9

TONI&GUY產品於屈臣氏有售,另外Taste及百佳網上商店亦有部分TONI&GUY

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~
是次產品成分及資料由品牌提供,希望大家會鍾意小妹分享。

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言