2016年12月28日 星期三

陣陣玫瑰香為頭髮髮質昇華再昇華 - L'oreal玫瑰昇華修護美髮油系列

有邊個女士唔想有一把有光澤又順滑,仲要散發陣陣誘人芳香嘅秀髮?!小妹當然都係其中一個啦!

但小妹早前到髮型屋剪髮,髮型師話小妹頭髮又乾又黃又啞色,要剪短髮,小妹當然心痛唔願意。

所以四出搜尋好品救忙頭髮...而小妹就搵到L'oreal新出嘅玫瑰昇華修護美髮油系列!


小妹最開始是試玫瑰昇華修護美髮油潤髮膜!


玫瑰昇華修護美髮油潤髮膜以蘊含玫瑰精華油,能深入髮芯修護頭髮,同時撫平毛躁、增添髮絲光澤。


用法簡單,將潤髮膜於沾濕頭髮上塗上,待1分鐘後就可以洗走即可。


潤髮膜呈乳狀質地,輕輕一擠就已經是足夠份量。

小妹用過兩次後頭髮髮質已經有所改善,用後頭髮毛躁情況減少。

有見及此,小妹當然要體驗一整套啦!


洗護產品,當然不可以缺少洗髮露和護髮乳,玫瑰昇華修護美髮油洗髮露&玫瑰昇華修護美髮油護髮乳。

兩款產品都是有助深度滋養秀髮,為秀髮提供極致修護效果, 帶來閃耀光澤。用後髮絲豐盈絲滑,質感輕盈舒適,不油不膩。


玫瑰昇華修護美髮油洗髮露呈淡淡粉紅色,散發陣陣玫瑰花香。


加上小小水就輕易揉出豐盈泡泡!

沖水後頭髮還留有陣陣花香味,而且已經感到滑順,一點打結感都沒有。



玫瑰昇華修護美髮油護髮乳呈白色乳狀。在頭尾輕輕塗上,再沖水。

用後頭髮已經大大改善,起碼頭髮不再乾黃,看起來都有回一點光澤。

小妹當然未心足,要體驗埋玫瑰滋養美髮油為頭髮再添光澤!


玫瑰滋養美髮油蘊含法國玫瑰精華油,能為暗啞頭髮帶來無限亮澤。用後髮絲極緻滋養柔順。



用法簡單,洗髮後、吹髮前、乾髮、濕髮同樣可以使用...
將數滴美髮油塗抹於整根髮絲上即可。

小妹覺得用後吹髮明顯毛躁情況少咗,而且吹完頭髮唔會好乾,光澤感增強。更好的是一點都不笠,唔會有笠黏黏的感覺。


最後體驗的是玫瑰昇華修護美髮油護髮膜。


同樣蘊含玫瑰精華油,能深入髮芯高效修護及補充秀髮養分,告別乾枯,讓髮絲柔亮有彈性。 


每星期使用一次即可,取適量玫瑰護髮膜於清潔後的濕髮上,輕柔按摩,靜待3分鐘後再次沖洗。

使用時已經感到護髮膜質地較潤髮乳等豐厚,滋潤度都相應提升。沖洗時間相應都長一點,但沖洗後,頭髮明顯重回彈性。

使用兩星期後乾燥枯黃情況,有所改善。


小妹未用前頭髮明顯較毛躁,而且光澤度久佳。

使用後3星期後,毛躁情況大大改善,洗完頭吹乾後不再似一條條天線叉出來。


頭髮亦明顯順滑不少,更易打造出理想髮型。


想了解更多LʻOreal Paris 產品可以Click入

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~
是次產品及成分由品牌提供,希望大家會鍾意小妹分享。

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言