2018年8月23日 星期四

我要做Kissable Lips女朋友!KOCOSTAR 保濕水潤凝膠唇膜

小妹嘴唇向來都易乾同甩皮,特別夏天長時間係冷氣地方,乾得更快...仲搞出好多尷尬場面添,尤其係同男朋友錫錫時,到底點先可以做到Kissable Lips女朋友?!

近日有幸可以試到來自韓國人氣品牌KOCOSTAR研發出既誘惑又可愛迷人的保濕水潤凝膠唇膜,一於要為男朋友改變一下~ 



外型獨特玩味的KOCOSTAR 保濕水潤凝膠唇膜,以大大誇張咀形包裝,非常可愛迷人,難怪被選為2017 Cosmoprof 10大最獨特美容產品之一。

KOSOSTAR保濕水潤凝膠唇膜共備有五款不同功效及味道,薄荷-排毒抗氧化、香桃-提亮滋潤、藍莓-舒緩滋養、玫瑰-保濕亮澤及櫻花-緊緻活膚。每款唇膜蘊含植物萃取物及保濕因子,為雙唇保濕滋潤,舒緩乾燥問題,並有助令嘴唇回復柔軟,同時令唇妝更易上色及顯色。唇膜同時通過韓國KOTITI重金屬測驗,不含有害成分。

小妹今次用嘅係薄荷,含薄荷葉水可以排毒功效、有助去除死皮,撫平煩惱唇紋。而綠茶葉提取物有助抗氧化、激活肌膚、滋潤雙唇。


打開唇膜包裝,內附有唇膜勺用來拎出唇膜,同時可以減少手部接觸未使用的唇膜,方便衛生。



一盒內共有20片唇膜,薄薄的唇膜,真係令小妹心動。


用法都非常簡單,只要取出唇膜置於雙唇上。待10分鐘後取下唇膜,再用手輕拍餘下嘅精華即可。


本來小妹都有少少怕唇膜敷上唇時,會有黏住不舒服嘅感覺,但一試後完全改觀。

敷上唇時只係感到有薄膜輕輕緊貼,全無不適,就算小妹舌頭嚐到唇膜都無奇怪味道,so nice! 

試過敷唇膜大大片好易滑落,但係用KOCOSTAR唇膜就算我不停郁來郁去,低頭玩電話都唔會滑落,可以做住野敷Mask真係好正!


用後雙唇明顯無咁乾,小妹用咗兩星期 (大概3-4日就敷一次) ,出現乾死皮同甩皮情況都減少,唇紋都有淡少少。最驚喜係個唇唔再紫紫黑黑,好似帶少少紅潤感覺。


當然塗起唇膏都更易,而且更上色,就算塗淡色都明顯咗!

KOCOSTAR保濕水潤凝膠唇膜已經登陸香港SASA門市啦!每盒建議零售價 $248/(每盒共20) 。

希望大家鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~ 


沒有留言:

張貼留言