2018年9月22日 星期六

我的「小黑瓶」之旅|LANCÔME升級版嫩肌活膚精華肌底液

近年小妹發現過往用開嘅護膚品開始有大不如前嘅感覺,每次用上不同面膜、精華、面霜等都好似有「差少少」感覺!

後來同朋友傾起先發現小妹可能因為冇用開肌底液嘅習慣,肌膚年輕蛋白同活膚機制因年紀漸大而變得不再年輕,亦令護膚品不易吸收。

當然唔可以俾肌膚差落去要想想解決方法,朋友們不約而同推薦小妹一試LANCÔME嘅小黑瓶(Advanced Génifique 升級版嫩肌活膚精華肌底液)。


Advanced Génifique 升級版嫩肌活膚精華肌底液以Saccharomyces Cerevisiae(釀酒時使用嘅酵母)酵母萃取為成分,酵母萃取可以令肌膚表皮變得綿密細緻,有助強化肌膚保護屏障功效,加上酵母可助肌膚底層細胞修復合成,賦活及激活肌膚,有助後續保護品更易吸收,亦令肌膚變得年輕。


研發小黑瓶期間進行過180個配方測試,將Lancôme嘅嶄新專門科技帶到護膚品內。
順帶一提小黑瓶係由法國製造的。


小黑瓶以按鍵式泵設計,一泵就已經是足夠一次份量,使用簡單又方面。


半透明嘅精華肌底液,質感輕盈,於肌膚上輕易就可以推開。


由於係肌底液,要為肌膚打開吸收大門,當然係潔淨面部後第一步啦!

一於同大家做過前後對比啦!

未用之前肌膚無咁飽滿,仲帶有小小暗啞添,搽完面部明顯帶有光澤,透亮度都有提升一點,而且亦比較上柔滑細緻。

其實小妹用後開頭一兩天面部有D小暗粒小狀況出現,相信由於係肌底細胞修復同合成過程中,肌膚輕微出現炎性反應,幫助細胞加強修復力。

過後幾天就再冇小紅點出現,肌膚亦變得更光澤細滑,後續護膚品都明顯吸收得較之前快。


小妹慶幸小黑瓶出現,令小妹唔再白白因肌膚問題而浪費其他護膚品,Thanks LANCÔME!

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由LANCÔME提供, 而產品成分轉自LANCÔME Website
想知更多產品資料可以Click入LANCÔME Facebook

小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~


沒有留言:

張貼留言