2015年6月14日 星期日

亮白美肌再不遙不可及【Cremorlab-白花瑩肌潔面慕絲】

夏天到,又係時候要美白亮肌啦!但好多時美白產品都少不免有機會出現敏感情況...小妹都曾經試過因為用美白產品令至皮膚敏感,所以小妹都幾嚴選美白產品~

有幸小妹接觸到天然溫泉水品牌CREMORLAB嘅Triple Bright白花瑩肌潔面慕絲,令小妹今個夏天除咗靠美白面膜同亮肌精華外,仲多咗件好幫手亮白肌膚...

到底CREMORLAB白花瑩肌系列同其系列內嘅潔面慕絲係D咩,就等小妹為大家解構...



Yeah,小妹嘅美肌夢不再遙不可及!

CREMORLAB 嘅 Triple Bright白花瑩肌系列集合了能加倍提升肌膚質素的3大元素。

糅合富含礦物質的T.E.N.礦物水煙醯胺6大白色花卉精華,可以為皮膚源源不絕補充水分之餘,仲提供鎮淨保濕的水分保護膜,更有效改善膚色不均、色斑問題及有效抑制黑色素產生,令肌膚變得晶瑩水潤,雪白無瑕。



其實T.E.N.礦物水就係提取自地下1,100米的金津礦物水,蘊含10多種人體必要及稀有的礦物質,包括釩、鍺及高濃度的鉀等,高效為肌膚保濕,鎮靜並強化肌膚,增加肌膚彈性,讓肌膚即時恢復柔軟、水潤。相傳泉水仲有能醫百病的功效~~



而6大白花精華係咩?

咪就係由櫻花、洋甘菊、牡丹、茉莉、百白及白蓮花提取出嘅精華,糅合6大白花精華成份,可以加倍提亮肌膚,而且更有效改善膚色不均及色斑問題,令肌膚變得雪白無瑕。

講咗依個系列產品咁多好處,當然就係要講番件產品啦!一於一齊睇下件產品啦...


WoW,瓶身大大隻字寫住MADE IN KOREA,唔係國產產品好放心用呀!


為確保衛生,產品都有鋁紙封口,第一次使用產品時先解開,小妹最愛就係依D設計嘅產品,令小妹用得好放心!


擠出潔面慕絲,就聞到散發出淡淡香味,這香味就是外種花集合而成的香氣。

小妹本以為係雪白嘅慕絲狀,但原來係雪白嘅Gel...一於試下用起泡網睇下可唔可以做到慕絲效果...


果然小小潔面慕絲在起泡網上加點水就產生大量慕絲啦!

只係小圓圖上一小點就產生出圖中咁多慕絲,小妹想這一小點應該沒有1ml,而產品就有120ml,應該可以用上很多次吧!


將慕絲全都塗上面上,足足可以敷滿整塊面。

慕絲感覺滑滑柔軟,加上淡淡清新香氣,在面上打圈非常舒服,洗面都變成一種享受呀!


當用水沖洗過後,面上沒有出現過敏情況,不竟含有美白成份,小妹都有點怕會過敏。相信其他有過敏嘅朋友都可以一試,因為產品性質都算是溫和。

面部除了亮白不少外,而且好似注滿水一般,水潤Q彈,摸起來好像有一層滑滑的保護膜蓋在皮膚上保護肌膚。


產品除了可以潔面外其實還可以用作卸妝,小妹就用了眼線、睫毛膏、眼影、唇膏、眉筆等彩妝一試卸妝效果。


右下角小圖將慕絲不停打圈至看不到慕絲而又未沖水時,當中大部份彩妝都卸去,只餘下小量唇膏及眼線未完全卸走。

但沖水過後絕大部份彩妝都卸去,效果都算可以接受,不竟產品都不是以卸妝為主打,卸妝效果是產品帶來嘅Bonus~~


夏天有Cremorlab白花瑩肌潔面慕絲陪住小妹,相信亮白美肌不再是夢,再不會遙不可及啦!

Cremorlab白花瑩肌潔面慕絲已經係莎莎化粧品店獨家發售,120ml 嘅白花瑩肌潔面慕絲都只係HKD88,真心幾抵用。

想知更多Cremorlab產品可以Click入--> Cremorlab Website or Cremorlab Facebook
當然仲可以到 SaSa Website 同 SaSa Hong Kong Facebook


文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由theZtyle.com提供,文中產品成分由品牌提供。

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice



沒有留言:

張貼留言