2015年12月25日 星期五

紅豆水@諾亞半熟蛋糕專門店

小妹時不時會去諾亞半熟蛋糕專門店睇下有咩新蛋糕,不竟小妹同店都好近...而今次竟然有意外收獲~

小妹竟然見到有飲品買,當然唔可以錯過要試一試啦!


所以小妹除咗帶走蛋糕外,仲帶走左一枝紅豆水添!



首先當然要一試紅豆水啦!

其實係街上都可以飲到因為佢地俾左枝好粗嘅飲管,所以一放入去就可以好似其他台式飲品一樣咁飲埋D材料。

而且個瓶好易拎,因為有個手挽位,玻璃又可以Reuse,所以媽媽見到已經Mark左話要用黎盛湯返工。


一入口味道比較清,唔會太甜但又唔會過淡,剛剛好,細心味嚐就可以飲到有紅豆味。

而且紅豆好大粒,入口幾有咬口,不錯!


到蛋糕啦!小妹就帶左原味蜂蜜溶心鮮乳卷!!

鮮乳卷內D Cream有少少蜂蜜味,不錯,而且小妹依個Cream迷都覺得好滑~

而個蛋糕都鬆軟,整體OK,可以再食。

就算雪係雪櫃第二日做早餐都好好味,唔會硬咗,兩小口怕食唔曬想食兩餐都無問題!

想知多D關於諾亞半熟蛋糕專門店 可以Click入其Facebook -->  https://www.facebook.com/noahcastella/timeline

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好~

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice


沒有留言:

張貼留言