2015年4月14日 星期二

為春天打打氣-Glamabox 3月盒子【文末有賞】

雖然過咗3月,但小妹都好想同大家分享收到嘅Glamabox 3月盒子,因為真係好重手呀!

小妹上Showroom拎到時真係覺得一枝 TefuTefu Serum 或者 Ysyoo Eye Cream已經值回票價啦~


又係小妹最愛嘅花紋盒子呀!小妹好鍾意用D盒黎裝東西,唔同盒子裝不同野,又可以分門別類,真好!

事不宜遲同大家分享一下3月盒子啦!

登登登登...真係好多野,好重手(因為雞精、Surem同Eye cream都係正裝, 特別係雞精令盒子好重呀!),一件件拆禮物先!

首先當然要試Ysyoo - 蝸牛再生亮眼啫喱,小妹成個復活節都忙到無時間瞓,個眼袋就快大過拳頭啦!


依枝亮眼啫喱係以純蝸牛黏液萃取為基礎,再配合綠茶、魚子萃取、胜肽化合物等修護成份,能為肌膚提供極佳的補水再生功能,誘發自我鎖水機制,於再生細胞內不停注入滋養成份;同時促進眼周肌膚修護能力,改善細紋及皺紋,令眼周肌膚回復緊緻。

亮眼啫喱還發揮全面抗氧保護,改善黑眼圈、眼紋、浮腫等惱人問題,讓明眸重現光采。小妹見到可以改善黑眼圈、眼紋、浮腫就雙眼發光啦!


小妹好鍾意個Design,因為平日好怕要用手去瓶內刮D護膚,成日都怕唔衛生,但依枝就無依個問題啦!


原來係透白啫喱狀,小妹輕輕點係眼袋,再用指尖推開。

推開時覺得個感覺好Smooth,好易就推到,而且啫喱狀,好易就被皮膚吸收。
用後感覺浮腫有少少改善,個黑眼圈都可以改善到,但小妹因為眼紋太深可能要密密用先可以有明顯改善。

下一樣小妹都覺得值回票價就係TefuTefu-TefuTefuZERO™天然活能修護安瓿素,金色瓶身好高貴嘅感覺呀!


Serum原來含有革命性導入天然獨特植物萃取精華成份,連敏感肌膚都啱用,小妹近日忙到皮膚超敏感,一於Try下先~~


唔好睇樽身細細,入面竟然有好多功效嫁...有效促進膠原蛋白增生、重點撃退皺紋、重塑緊緻面部輪廓、長效保濕、緊緻...多到數都數唔曬呀!


泵頭樽衛生之餘又易於控制份量,輕輕一按擠出透明凝露狀精華,小妹以前都介紹過凝露狀係可以令肌膚特別容易吸收。

今次依個精華同樣都係好易就係皮膚推開同吸收,用掌溫微微按摩吸收會更快添!
搽完感覺清爽,唔會有黏笠感覺,保濕效果不錯,第二日瞓醒皮膚都仲好Q彈~~

第三樣小妹都好Like就係白蘭氏-當歸雞精,養身小妹就心心眼啦!


當歸雞精是以當歸及其他珍貴中藥加上優質嫩雞配製精燉而成,可以有幫助補血活血、舒緩眩暈血虛及令氣色紅潤等功效。而且可以調理身體, 處理每月女人煩惱, 精神奕奕!

小妹已經唔係第一次飲啦!之後都介紹過(review pls click here), 小妹真心介紹俾有Period問題嘅姊妹們!

第四樣令小妹驚喜嘅係Enita產品,今次依個係薰衣草玫瑰深層身體滋潤系列!


小妹上次係美容展已經買咗不少依個品牌產品,小妹最大力推介係用佢嘅深層身體滋潤2合1沐浴乳霜。

記得上年小妹去做脫毛俾人話Underarm dry到爆,但用咗佢地產品一個月再去就被治療師大讚Underarm超潤,仲問我點解一個月就可以做到,所以小妹真心大讚!


今次就試用佢個Body Balm,打開就聞到好香薰衣草,瞓前用成晚都好好瞓!
依個Balm比cream清爽,但不失滑潤感覺,春夏季用不錯。

Next係來自巴西嘅exsicata-保濕抗衰老晚霜,採用獨家配方製成,配以來自植物的活性成分,在晚間滋養、緊緻及修復肌膚,讓您一覺醒來便能散發光滑亮澤。


蘊含豐富的巴西人參,刺雲實和黃芩的植物提取物,能減少面部老化的跡象,並有助提升肌膚的緊緻潤澤。經著名臨床實驗室的皮膚科專家測試及認可,絕不含對羥基苯甲酸酯、硫酸鹽、色素劑、石油化學物及鄰苯二甲酸酯。

小妹用後覺得好似比較笠身,但開住冷氣時用就剛剛~

第6樣同大家分享就係Glamour-瞬效極緻再生面膜,面膜蘊含維他命原B5、甘油、脉基海因,能為肌膚深層補濕,收細毛孔,令肌膚即時柔軟、平滑及富彈性,並有減退皺紋、暗啞和色斑的功效。


小妹之前都試用過,Mask好薄而且好貼面,敷緊時走來走去都唔會跌。精華都好多,可以足夠塗係頸,敷完皮膚變得滑嫩Q彈!

Final介紹係星洲Purer Skin產品Miracle Serum!


Purer Skin Miracle Serum 能掃除黑斑、細紋和皺紋憂慮,獨家燕窩配方讓你的肌膚在短短7天內顯得更年輕緊實。


想知道多D關於Glamabox 3月盒子或者補購都可以Click入http://hk.glamaclub.com/glamabox-2015年3月盒子/

小妹見到網站上,好多今個盒子內嘅產品都已經係Glamaclub上架添!小妹好心動想回購呀!

【文末有賞】
今次小妹想大家分享exsicata-保濕抗衰老晚霜,只要Like小妹Facebook Page & Post,再係Blogspot本Blog留言「我想試exsicata保濕抗衰老晚霜」即可。

文末有賞由現在至4月19日以抽獎形式抽出一名得獎者,如有任何爭議,小妹保留一切最終決議權。



文章介紹為個人喜好發用後心得,不同人士各有喜好,膚質亦各有不同~
產品由Glamabox提供,文中產品成分轉載自www.hk.glamaclub.com/glamabox
小妹仲有其他Blog同FB Page,歡迎大家去睇~
Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

沒有留言:

張貼留言