2015年1月6日 星期二

美甲之選 - FABY @ Cosmoprof

小妹一向都對搽指甲油情有獨鍾,大大話家中都應該接近100枝唔同品牌、顏色、產地嘅指甲油,家人都叫小妹做指甲控。今年小妹有幸係Cosmoprof接觸到意大利品牌Faby嘅soak off gel美甲示範同該品牌指甲油,真係太開心啦!
20141113_120603
當日由Faby Nails 創辦人及其兒子為一眾參加者介紹其品牌同示範soak off gel都令小妹大開眼界。
20141113_125349
原來Faby Nails 短短成立兩年,係意大利一個近年掘起嘅指甲油品牌。雖然只係兩年時間已經同不少世界级時裝品牌合作...
PaddedImage350200FFFFFF-Faby-banner
FABY嘅指甲油布品質保證,指甲油係BIG 5 FREE(不含5大有害成份:DBP(鄰苯二甲酸二丁酯)、甲苯、甲醛、甲醛樹脂、樟腦)而且TRO FREE( 不含有害成份:TRO(三甲基苯甲酰基二苯基氧化膦)),最重要仲係CRUELTY FREE (產品沒有在動物身上進行測試)。
而且嚴選最珍貴原材料,採用高純度原材料,嚴格監管配方生產,確保產品符合Faby標準。而產品於正式授權的無污實驗室製造,加上採用DuPont 纖維400刷毛毛掃,真係信心保證。
當日係台上由Faby 示範 soak off gel美甲,一個一個Step好仔細介紹。
未命名_meitu_0
單單15-20分鐘左右就完成美美嘅Soak Off Gel 美甲啦!
睇完美甲示範又點可以唔去Booth度睇下Faby一系列新嘅指甲油呢?!
未命名_meitu_0
WoW!Faby有天然系列,啱曬D素食者同Love天然野嘅朋友啦!
小妹有幸收到一盒FABY產品,入面仲齊TOP&BASE!小妹大愛呀!webwxgetmsgimg (1)
以上有小妹其中一枝試色,真心好易搽,又快乾,小妹出街前15分鐘搽之後就可以出街(當然如果唔係好似小妹成日趕時間嘅朋友就等耐小小)

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~
是次產品由Faby提供
小妹仲有其他Blog,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言