2015年1月9日 星期五

Happy Birthday to Glamabox - 3週年盒子

Happy Birthday to Glamabox!!!
小妹差不多分享咗有一年既Glamabox,但今次分享嘅盒子同平日唔同,因為依一個係為左慶祝Glamabox 3歲嘅盒子,所以真係與眾不同D~
DSC_0573

WoW!我最愛既花紋呀!(其實仲有條靚靚絲帶包住嫁,但小妹好暴力拉開完唔識包番影相俾大家睇~~So Sad!)
DSC_0575
打開入面全部都係正裝產品,真係開心到嘩一聲呀!事不宜遲啦!一於睇下有邊D產品啦!
第一樣為大家介紹嘅係éPure水凝彈性冰晶膜~~
DSC_0581
依件產品真係大讚呀!事原係小妹假期時去左一個好近赤道嘅地方旅行,玩完返HK D皮膚真係Dry到冇朋友呀!見到éPure Jelly Mask話可以瞬間補充水分高達30-50%,當然要即刻試啦!
Fotor0108215747
原來冰晶膜係由權威美國醫學美容醫生 Dr. Yulong Moy 首創,係市面上第一種採用活性細胞因子配方的面膜,比一般面膜多70%保濕因子,可以有效迫使毛孔完全吸收面膜內珍貴養分,並同時排出毛孔內雜質,亦能美白、抑制黑色素形成、淡化色斑及解決膚色不均勻等問題,讓肌膚淨白無瑕,水嫩緊緻有活力。
用法都好簡單,潔臉及以爽膚水打底後,用挖棒將冰晶膜均勻厚敷於面上和頸部3-5毫米。20-30分鐘後用挖棒輕輕刮掉,再用清水完全洗淨。
Fotor012018114
小妹有D貪心,敷左冰晶膜差不多1個小時,敷緊時真係見到有D白頭推左出黎係D Jelly入面,而用棒棒挖時就連D黑頭都推左出黎~
Fotor010822072
雖然未至於全部黑頭無曬,但黑頭數目真係少左好多,而且面部好似真係補濕左不少,起碼唔會乾巴巴!小妹真係有D後悔唔帶去旅行!
第二樣同大家分享嘅係Jorubi蘆美蘆薈膠~~
DSC_0579
小妹都係想大讚嘅,因為近排面上都出現左不少暗瘡(都係小妹貪吃之過啦,食左好多好多煎炸野),而依個蘆薈膠就真係幫小妹舒緩咗暗瘡泛紅情況~~
DSC_0592
全透明嘅蘆薈膠就算小妹係公司搽都唔會俾同事發現,可以係公司做緊野時都舒緩皮膚不適,太好吧!
第三樣要介紹嘅就係LʻOREAL Professionnel HairChalk甜心粉紅色!
DSC_0583
因為小妹以前都有染過頭髮,最後發現深色頭髮都係比較適合自己,但有時小妹都想可以有D變化,俾D新鮮感自己同朋友。Yeah!今次有依個HairChalk就可以達到小妹願望啦!
HairChalk採用革命性水性顏料與微纖維聚合能形成超薄軟膜,緊貼於頭髮纖維而不會沾污衣服。同時使用從化妝品中萃取的珠母色素,即使用於深髮色亦能凸顯繽紛效果。
Fotor0108222245
尖形樽咀,唔怕會倒多左HAIRChalk會整多左啦!小小HAIRChalk就可以幫小妹上到highlight效果,so nice!
而且又方便又long lasting,小妹朝上出門口上,到party完返屋企都仲好shape。清洗方法好簡單,小妹用洗頭水洗兩三次d色就可以沖洗走。
20150106_130929
依家出街想染咩色就咩色,so easy!
第四樣想介紹俾大家嘅係小妹近日最愛Premier by Dead Sea全效淨白嫩膚磨砂潔面啫喱!
DSC_0576
小妹開頭見到係磨砂潔面啫喱都唔係特別喜歡,不竟小妹用過好多磨砂都搞到皮膚敏感同泛紅。
但今次依枝同過往用過個d好唔同,因為採用左天然活性成份,例如甘油,維生素E,銀杏葉萃取物等。可以清潔肌膚同時溫和去除老化角質,仲會激活肌膚添!
Fotor0108224130
小妹覺得d磨砂粒子好幼細,用完之後皮膚好滑,D污糟野同角質都去除,最好就係小妹完全無敏感,就算隔日隔日用都唔會出現泛紅,大讚呀!
第五樣為大家介紹就係TefuTefu舒緩S塑型按摩油(蜂蜜野生薑)~
DSC_0577
依條按摩油係舒緩同步收緊鬆弛肌膚的二合一特效按摩油,能有助提升肌膚細胞微循環系統,使肌膚更具光澤感、體型更吸引,更有軟化皮膚及有助寧神作用。配方蘊含葡萄籽油,為肌膚帶來滋養作用,並配合蜂蜜野生薑的獨特意大利情調香氣,增加按摩時官感上的享受。
Fotor0108222848
小妹本身好喜歡按摩油個香味,因為小妹係個薑控,而且小妹覺得個按摩油好易就可以推開,好易就可以為自己按下。特別係小妹去完旅行返香港,好攰時按一按真係幫助鬆弛肌膚。
係冬天搓暖掌心先按,係另一種享受呀!SO Good!
最後一樣係3週年盒子嘅產品就係VDL Circle Mascara,小妹去Cambodia時都見到有佢地分店,但原來香港分店都係開咗一排咋~
DSC_0582
依款Mascara有個巨型方睫毛刷,可以令睫毛液均勻地塗於睫毛上,並且不會產生結塊,令睫毛濃密同時根根分明。 睫毛液通過測試能防水及防油同時不會暈妝,濃密鬈曲的睫毛能長效持久。



Fotor0108221020

小妹搽左係手再去沖水都冇沖走沖散,防水力Good!
原來產品利用眼睛顏色以加強睫毛液塗於睫毛上時眼妝的效果,塗上後令睫毛液更豐盈而且分明同時能向上捲曲,但又不會出現有結塊的情況,睫毛深長耀目。而睫毛液蘊含有高度保濕顆粒、水氧化物質和天然精華,能為睫毛保濕同時提供滋養。
Fotor0108221143
搽上睫毛,睫毛真係根根分明,就算手殘嘅小妹都可以搽到。因為小妹無用睫毛夾習慣,所以都會好依賴Mascara令睫毛向上捲曲,依款Mascara都係令小好滿意嘅。
小妹仲發現用佢當眉Gel都不錯,因為小妹天生眉毛比較淡同疏,用左令小妹成個眼妝都好Shape,只要補小小BB Cream就可以出街,So Good!
成個盒子都只係$333,好抵呀!只係Premier by Dead Sea全效淨白嫩膚磨砂潔面啫喱已經值回票值,加上每件產品係正裝同好用,買黎自用同送禮完全唔會失禮~
想知道多D關於Glamabox3週年盒子資料,可以Click入
http://hk.glamaclub.com/shop/glamabox/3rd-anniversary/
文章介紹為個人喜好發用後心得,不同人士各有喜好,膚質亦各有不同~
文中產品成分轉載自www.hk.glamaclub.com/glamabox
小妹仲有其他Blog,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言