2015年1月12日 星期一

大大份聖誕禮物 - Glamabox 12月盒子

雖然聖誕都過左一段時間,但小妹都想同大家分享今個聖誕買左/收到嘅聖誕禮物!當中點可以少得Glamabox 12月盒子呢?!
dsc_0602
今次嘅盒子唔單只比平日大盒,而且仲好重手添,就等小妹同大家分享下啦!
DSC_0604
好滿呀!1,2,3,4,5...WoW,原來有9個不同品牌,15件不同產品!可以慢慢試到不同產品啦!懶懶嘅小妹最愛就係唔洗出街都試到新野啦! 就由正裝產品開始介紹啦!Letʻs Go and Try la!!!
第一樣吸引小妹嘅正裝產品就係NOELLE青檸柚子身體磨砂 小妹唔係第一次接觸依個品牌,上次就係青檸柚子潤膚乳(想睇回顧可以Click依度 DSC_0607
今次嘅青檸柚子身體磨砂Keep住都有青檸柚子系列蘊含的細胞提升配方能有效亮白肌膚,提升緊緻,並具消炎抗痘功效。仲可以為皮膚補濕鎖水,有助肌膚細胞抗氧化,促使膠原蛋白及彈力纖維再生,讓肌膚由內至外呈現白、淨、透、亮。
磨砂特別蘊含幼細蔗糖微粒有效乳化肌膚,同時溫和去角質,令肌膚立刻變得白嫩柔滑。 Fotor0111223044
D蔗糖微粒真係好幼細呀!好舒服,唔會好似一般粗粒磨砂,磨到紅同痛呀!
Fotor0111223554
小妹試左兩次(都係因為無睇清楚用法),分別係好似一般咁搽完就馬上洗同搽完等左5分鐘先洗。
原來真係有小小分別,第一種用後就會好似有層Honey係身上有少少笠,但都可以接受,特別係冬天都算潤。而第二種(正確方法)用後就清爽,而且真係白D同好似有彈性D...小妹諗應該係皮膚吸收左D精華。 個香味都係好fresh,小妹要再三講句「用後好精神呀!」
第二樣正裝產品就有K&M絲絨魅肌兩用粉+寶石眼影~ DSC_0613 小妹一向都鍾意試用不同眼妝產品,因為眼妝可影響到成個妝容~ Fotor011123018
今次依個No.34眼影,開頭見到金金黃黃對小妹黎講真有小小難用。但試到上手都幾Shape,啱曬新年用,今個新年小妹又可以化個靚妝去拜年。
第三樣正裝產品就有白蘭氏當歸雞精
DSC_0623
原來依個當歸雞精是以當歸及其他珍貴中藥加上優質嫩雞配製精燉而成,可以有幫助補血活血、舒緩眩暈血虛及令氣色紅潤等功效。而且可以調理身體, 處理每月女人煩惱, 精神奕奕!
Fotor011123490
小妹入口第一啖直係有小小濃味得未可以接受,但聽家人講熱飲會好D,即刻用熱水坐暖,即刻易入口左。味道真係有好濃郁當歸味,好足料!
唔知同飲完雞精有冇關係,小妹坐完之後當月MC真係冇平常咁痛,小妹媽已經同小妹講要回購,唔想再聽到小妹每次MC叫生叫死!
第四樣同大家分享就有Victoria嘅LANOLIN蛋白面膜皂!依樣係小妹大愛!
DSC_0628
由於一向懶開嘅小妹對一物二用產品特別喜歡,今次依個面膜皂係面膜同潔面2 in 1,能一次過收細毛孔、去黑頭、緊緻、美白及保濕!大懶蟲小妹最愛!
而皂由蛋白,羊毛脂,玫瑰水等天然成份製成,對護膚有顯著功效,仲係小妹喜歡嘅材料,點可以叫小妹唔Like!
Fotor011200019
小妹用後覺得唔會面乾,而且都可以洗走面上污糟野,雖然未見有明顯毛孔收細,但緊緻情況都有少少!小妹用完家中洗面將會回購~~
第五樣產品想為大家介紹就有Smillson燕麥滋養茶香潤膚沐浴露(燕麥+綠茶)
DSC_0611
添加咗燕麥精華和綠茶蒸餾配方,為皮膚進一步滋潤同修復敏感,拒絕乾燥,仲要係專門為敏感性或中性偏乾性的膚質而設。
Fotor0111224032
小妹覺得沖完真係好清爽,唔會咁乾燥,無敏感情況出現。
DSC_0658
而小妹最Like係佢個味道,因為沖完涼好醒神,小妹鍾意一早沖涼出門口就可以用佢!
第六樣為大家介紹就係BAKEL骨膠原緊緻精華 +淡斑美白再生精華 +去角質滋養抗皺面膜
DSC_0619
WoW!原來係一個好貴嘅品牌,因為最平個樣產品都要$7XX,小妹可以試到真係幸運!
其中想同大家分享個PEEL,配方中含有水楊酸和檸檬酸和其他天然氨基酸的組合而成,配方能有效去除已死的細胞,加速細胞更新。第一次使用後可明顯感受到表皮更新,肌膚光滑,均勻明亮。
Fotor0111233323
小妹即刻用完有小小紅,但可能因為水楊酸同檸檬酸都令小妹有小小敏感,但泛紅好快就退,退左之後真係好似將D死皮退走埋,好令小妹又驚又喜!XDXD!
而另外骨膠原緊緻精華含獨有三種緊緻成分,包括為肌膚注入充足水份及滋潤補濕的植物甘油;為肌膚提供高效彈性及滋潤,令肌膚時刻保持青春滋潤緊緻的豐富的膠原蛋白;維他命B5則能促進細胞更生,修護受損肌膚組織令肌膚有效地吸收足夠養份,收緊毛孔,去除暗啞膚色。
小妹搽完都覺得感覺不錯!
而淡斑美白再生精華含多種亮白活膚及高效保濕因子給蘋果酸、酒可酸、曲酸等結合互相發揮顯著成效,幫助肌膚去除角質死皮,撫平粗糙表面並刺激細胞生長,更能去除肌膚黑色素,阻截黑色素形成,有效減淡色斑,改善膚色暗啞問題,瞬間回復光采亮麗。
第七樣產品就有efresh綠魚子完美緊緻面霜 + 綠魚子緊緻修護精華
DSC_0630
當中綠魚子完美緊緻面霜能持續改善皮膚的健康和質素,為肌膚帶來即時水潤飽滿,具延緩衰老的功效。
而綠魚子緊緻修護精華具α- 葡低聚糖、 蘆薈精華等高度保濕成份、 令肌膚獲得充分修護及保濕、 為肌膚提供細胞生長所需要的營養。 同時舒緩敏感肌、 迅速有效提升肌膚光澤、 彈力與補水程度。
Fotor011200758
小妹覺得精華好易推開同吸收,唔需要好多時間就可以再塗上面霜,So Nice!因為小妹好怕要等好耐同要不停推黎幫助吸收嘅產品!
第八樣產品都係小妹好Like嘅SharaSharaGirls 冰潤女孩冰爽水份爽膚水+冰潤女孩冰爽水份乳液 + 蜂蜜炮彈肌底液
DSC_0625
蜂蜜炮彈肌底液蘊含蜂蜜提取物、蜂王漿提取物、蜂膠提取物,能給疲憊肌膚提供豐富的水分和營養,塑造蜂蜜起彩肌膚。配方中亦含有尼克酰胺和腺甘,能使暗淡皺紋肌膚變得明亮富有彈力,並且是7無添加。
冰潤女孩冰爽水份爽膚水及乳液能控油調理、收緊毛孔、令肌膚透亮、定妝保濕的功效。蘊含100% 的喜馬拉雅冰川水,而冰川水有豐富的礦物質,能保濕及調理肌膚,讓肌膚達致水油平衡健康,讓後續護膚品更易吸收。當中的冰鎮美肌因子,使炎熱而疲倦的皮膚消暑冷卻,亦含冰涼劑型可為肌膚提供水份,達到恢復朝氣的效果。
Fotor01120045
個Toner好易就被皮膚吸變,好清爽,而Lotion唔會好笠,都幾好用!
最後一樣產品就係電視成日見到DODO姐介紹嘅Bach,但依件產品為唔係甜睡寧而係急救寧顆粒!
DSC_0621
含有五種巴哈花卉精華,包括聖星百合,岩玫瑰,鳳仙,櫻桃李及鐵線蓮,再以先進科技抽取五種花草的精華,無人造色素, 無蔗糖,無任何化學副作用的顆粒,能花療鎮靜,鬆弛神經。隨時隨地,放一粒入口就能發揮花療鎮靜,拯救慌心,説話前、 決策前、 考試前、花療鎮靜幫到你。
DSC_0622
細細粒都幾好食,平日放係手袋一流!
想知道多D關於Glamabox12月盒子或者補購都可以Click入
http://hk.glamaclub.com/glamabox-2014年12月盒子/

文章介紹為個人喜好發用後心得,不同人士各有喜好,膚質亦各有不同~
產品由Glamabox提供,文中產品成分轉載自www.hk.glamaclub.com/glamabox
小妹仲有其他Blog同FB Page,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言