2015年8月23日 星期日

【神級之選-膠原去皺拉皮液 JB Collagen Platinum】@ AMpere Therapy 新品發佈會

相信好多人都知要肌膚可以保持年輕,其中一個重要要元素就係骨膠原,一旦肌膚流失骨膠原就會好易失去彈性同老化...

要自己係屋企都可以補充骨膠原除咗靠每日進食含豐富骨膠原嘅食物(e.g:花膠、海參、燕窩)外,當下仲有一個方法...為肌膚塗抹可以提升膠原蛋白同彈力蛋白嘅護膚產品!

而小妹有幸係AMpere Therapy 新品發佈會上就遇上依件神級產品...




小妹講緊嘅神級產品就係連美容達人Yoko Tsang都推薦嘅「日本神級-膠原去皺拉皮液 JB Collagen Platinum」~


登登登登~依盒就係膠原去皺拉皮液,10枝獨立包裝原液一盒!


連Yoko佢書展上嘅新書Perfect Bible醫美.嫩肌.妝效寶典中都有提及膠原去皺拉皮液。

小妹一於要聽聽新品發佈會睇下神級產品到底有幾利害~


發佈會係油麻地拉斐特舉行,當日有好多小食,仲有JB字樣嘅甜品,好得意呀!


當日首先有品牌公關向在場人士介紹 JB Collagen...原來JB Collagen 是醫學級的護膚產品,產品都採用全天然海洋萃取物,無刺激性成分。 

仲有厚生省出口認證,經臨床研究證實俱保濕、提顏、膠原促生及皮膚修復的功效,連皮膚敏感人士都適合用,最重要更可以舒緩濕疹。


知道咗少少產品Background後,仲有Yoko同美容醫生為大家分享不少令肌膚變好嘅知識添...

當中小妹明白到膠原蛋白流失對肌膚有幾大傷害,小妹都要趁未流失前做好功夫先!


當日仲有真實用家同大家分享用後感受,用家都大讚產品用後好快見效~



佢用咗兩星期臉上兩邊虎紋都有明顯改善,減淡不少...當日見佢面上虎紋都已經淡到差不多睇唔到添!

當日Yoko仲為大家示範點樣使用產品,同講左好多使用時小貼士。
例用:洗面後就可以馬上用,因為可以令肌膚有最大吸收,唔怕俾納米大嘅護膚產品Block住原液吸收!


最後小妹都有同Yoko拍照,小妹真係好羨慕Yoko嘅肌膚...小妹都努力呀!


簡介咗咁多發佈會當日,一於等小妹體驗下產品再為大家介紹啦!


有厚生省出口認證,而盒底有雷射JB Collagen Logo有信心保証呀!

盒上還貼有保護貼紙,確保用家係第一手打開產品添~



打開後有一張張產品介紹同用法...

JB Collagen Platinum膠原重組修復噴霧能夠進入真皮層, 有效補充流失的膠原蛋白,即時有拉緊肌膚、收細毛孔、減淡幼紋、為皮膚增加彈性的功放。 

產品採用天然成分-深海萃取物及納米膠原蛋白水,再配合專業醫美療程使用,更能提升修復的效果。

JB Collagen Platinum膠原重組修復噴霧兼備提取自白金超微粒子的鉑膠體,是一種皮膚抗衰老的營養品,較易被皮膚吸收。 並含有豐富抗氧化補充品,有效修復皮下組織的纖維母細胞,提升膠原蛋白和彈力蛋白。

原液用上獨立包裝,而且份量剛適數天用,都算上是即開即用,不怕會不新鮮。

噴霧除了可以噴在肌膚上,還可以直接塗上或敷上,當然可以配合醫美療情使用。使用後約15分鐘便可使用化妝品及其他護理產品,加強後續護膚產品吸收!


拿開簡介單張就見10小枝經真空包裝嘅獨立膠原去皺拉皮液,而且仲有小噴霧瓶附上添!


小妹跟據介紹將JB Collagen Platinum倒入噴霧小瓶內,原來噴霧設計的小瓶可以將精華液變成霧化狀,令份子變得更小,更容易被皮膚吸收。

小小提示因為原液不含防腐劑,開封後必須注入噴霧小瓶,而且最好在四天內使用完畢,使用後就放入雪櫃冷藏保存呀!

其實小妹唔係第一次用相類似產品,對上一次小妹用就係骨膠原粉末,要自己調配份量,再放入噴霧小瓶...記得因為太麻煩的關係(水溫、份量等都要自己控制),所以都只係用上幾次就放棄,今次係獨立包裝一倒立即可以用,太方便了!


小妹首先試係手上呀!噴上一刻未有明顯感覺,只係好似有D涼涼地,但用指腹輕輕拍打至乾透,就感覺到有少少拉緊感覺,感覺好Amazing...

而且皮膚好似有一層薄膠cover住,將皮膚緊緊黏起的感覺,但黏起感覺不是那種笠痴痴的,而是清爽的,第一次有點筆墨難以形容的感受

一於用係小妹最重點要拉緊嘅眼部啦!
由於產品天然,所以就算連眼部肌膚較薄嘅地方都可以使用~


合上眼睛,兩邊眼睛各輕輕一噴就已經有足夠份量,上圖已經是小妹連續用上兩小枝後嘅效果。

一噴後不要馬上打眼睛,慢慢用指腹輕拍,拍打至完全乾透(未乾透前不要張開眼,因為原液進見眼內真的會有一點不適),小妹就算多心急都不會張開,只要約30秒就可以,而乾透後眼部肌膚感到繃緊不少呀!


左面是小妹約一星期前未開始用上原液時,兩邊眼部都有一條明顯的眼紋而且大大的浮腫眼袋隨身!

右面是約一星後用上了兩枝原液後的效果,明顯地兩邊眼紋有減淡,未至於完全消失,但都少了一半有多吧!

而浮腫眼袋都好似俾拉起一樣,不再腫起凸出,眼底肌膚變得平滑不少~


再用上面上,都是輕輕一噴,可以看到霧化效果,一點一點水珠散在面上。
因為面部小妹多噴一下,乾透後拉緊感覺更強烈,好像用手指將面上提拉一樣Hold住的感覺。


乾透後可以見到面上緊緻不少,而且虎紋位都不再明顯。效果明顯可見!


化妝前用上,令上妝後不會有浮腫感覺。

總括而言:小妹會俾10個讚產品,因為使用後效果係馬上可以見到(特別是眼部位置),心急小妹好Like!
而且產品衛生新鮮,用上的都是天然成份,對於易敏感嘅小妹都可以照顧到~

JB Collagen Platinum膠原原液一盒10小枝HKD1,690,Y'S RECIPES (香港) 銅鑼灣富明街2-6號寶明大廈3/FJ室有售!

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由
AMpere Therapy贊助,文中產品成分由品牌提供 ,想知更多產品資料可以Click入 AMpere Therapy主頁 / AMpere Therapy JB Collagen Platnium Facebook

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

沒有留言:

張貼留言