2015年8月2日 星期日

【初試】SKIN1004第二代彊屍面膜

當第一代疆屍面膜開售時小妹已經好想試,因為聽聞用後可以forsee到自己老咗嘅樣,但奈何當時有人話用起來個味道有D奇怪刺鼻,令小妹唔夠膽試。

今次到第二代啦!好多第一代需要改善嘅地方都有所改善,例如:氣味、分量...



一於等小妹試下第二代嘅疆屍面膜同大家會報一下啦!
講少少SKIN1004第二代彊屍面膜介紹俾大家先...

面膜以嶄新概念全面提升肌膚,有收細毛孔、亮肌、緊緻、彈力、提升膚質等多重功效,而成分中蘊含多種草本植物成分,把面膜塗上面後,會感到面膜收緊,產生如殭的裂紋,過水清洗後,肌膚感覺煥然一新,剔透淨白,毛孔得以收細,肌膚緊致度、彈力得以提升,展現美好膚質,適合任何皮膚性質。

粉劑主要成份包括Albumin白蛋白,可以即時緊緻,令皮膚回復柔軟彈性。而西伯利亞松樹提取物就可以清涼、鎮靜。

激活劑主要成份就有山金車花萃取物可以抗炎、收歛,而紫錐菊提取物 - 抗氧化、促進傷口癒合及煙醯胺可以抗炎、美白。


盒上面有簡單嘅英文簡介,非常清晰易明~


每日盒仲有一張正品認證書,保證每一盒都係正品...

如果大家買嘅時間冇咗正品認證書就要小心,好可能係次貨呀!


第二代疆屍面膜最大改善就係當中嘅Activator,由原來的大大一枝變成一包包小Packing,但Activator份量就冇變。

每個獨立包裝內已經分配好每次需要時嘅份量(其實簡介說明每次要30ml,一包就有35ml, 所以一定夠用),令使用時更方便,亦都會方便咗攜帶去旅行時用。更好嘅係要同朋友Share一盒都變得方便咗!


小妹小心翼翼打開粉末Packing(真心要小心打開,如果唔係打翻就會好麻煩)...打開後見到奶白色粉末,聞起來其實無咩特別氣味的,無味比起第一代難聞氣味應該好得多。


小妹就跟住個Step一步一步咁將粉末加上Activator開成面膜漿。其實過程期間都係無特別味道,只係小妹都係小心混合面膜漿,如果唔係好大機會D粉末會飛到容器外。

約30秒就已經將面膜漿混合好啦!可以搽上面啦!


份量足夠搽勻全面,面額頭及面頰位置都可以多塗幾層亦足夠。

就算塗到眉毛亦不太大問題,但當然不要刻意塗在眉毛啦!

塗完就要等啦~等候期間小妹都係坐係度,完全無問題~


時間過咗15分鐘(建議時間係10-15分鐘),面上好似有少少皺起現象,相信第二代應該連起皺效果都改善了,因為小妹都真係有點怕太皺嚇壞家人!



小妹嘴角位皺到面膜都脫下~

小妹用溫水清潔,相當容易就可以全洗走面膜...


洗面後膚色好似有所改變,彈性和緊緻都改善了~


而毛孔好像都變得比未用時細一點,但都是不足夠,小妹想都要多用幾次呀!

SKIN1004第二代彊屍面膜已經係莎莎化粧品店獨家發售

想知更多SKIN1004第二代彊屍面膜產品可以Click入--> 

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由theZtyle.com提供,文中產品成分由品牌提供。

希望大家鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~
 Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

沒有留言:

張貼留言