2015年8月20日 星期四

【觀塘搵食篇】台式Tea Time @ 東廣場米拉Milá

又到觀塘搵食篇-小妹都搬到觀塘返工返咗4個月,好多時Tea Time都食得好Heavy~

近日小妹搵到Tea Time新寵,台式飲品店-米拉Milá,終於可以tea得light一點啦!




米拉Milá係東廣場地下45號鋪!門口有一兩張小枱可以堂食,但因為小妹公司好近,所以小妹都係打電話落Order,然後過一陣去鋪頭Take Away!

小妹試過叫滿$100就送到上office,有時懶懶地成班同事tea一tea都可以叫!


台式飲品店顧名思義有台式著名飲品珍珠奶茶啦!小妹飲過珍珠奶茶真係好有台式風味~


除此之外,仲有好多林林總總飲品,今次小妹見到有泡菜國飲品-韓國果茶特調系列,小妹今次決定要一試啦!


小店好多不同嘅小食、湯麵、Hot Dog...平日lunch想食得Light點都係不失為一個選擇~

今日嘅tea就係雙丸拼台灣腸,其實小妹因為同一班同事share,所以就叫咗墨魚同貢丸各一份再加兩條台灣腸!!!

細心老細知道小妹係同同事share所以特別將台灣腸都剪成小塊,方便share!


墨魚丸見到有少少墨魚肉粒,令墨魚丸彈牙之餘更有口感。
由於老細加咗少少蜜糖焗D墨魚丸,所以一入口就有一陣甜味,但又唔會太濃,唔會蓋過墨魚丸原有味道!

而貢丸同樣因為用上蜜糖焗所以帶有陣陣甜味(小妹差D飲埋蜜糖汁)。
貢丸有香香豬肉味,同樣都彈牙!

兩者中小妹比較喜歡墨魚丸,因為口感較多層次~


小妹最愛就係台灣腸,味道同小妹係台北時食嘅完全一樣!
外皮小小香脆有咬口,入口小小甜味,食到肥肉位都唔會有油膩感覺~
小妹覺得唔夠喉想Encore添!

講咗小食當然唔少得飲品啦!小妹同同事分別Order咗兩杯特選系列-話梅檸檬&韓式清爽蘋果紅。


同事就飲韓式清爽蘋果紅,他覺得比較有點甜(小妹大頭蝦忘記代他叫少糖),但正常甜度都可以為大眾接受。入口有少少蘋果紅茶味,再細味後就有陣陣柚子味。

他還說飲品內果肉(蘋果肉&柚子肉)有少少咬口,但味道又不會喧賓奪主,非常配合。 


而小妹就飲話梅檸檬,老細同小妹講佢哋特別用上話梅粉取代原粒話梅,令飲品一入口就有話梅味,而且又不會因為浸久了而越飲越酸。好細心呀!

入一第一陣是檸檬味,但不算太濃,再細味就飲到話梅味!
小妹用正常甜度,整杯飲品都不會過甜/過酸,味道很Match!

喜歡話梅的朋友真係要去試一試~


小妹見到原來可以用外賣App落Order,下次一於要試一試!


兩個人每人一杯飲品加上小食都只係$78,平均每人$39,都不算太貴!

小妹小推介:酸味/話梅一眾可以一試話梅檸檬!
喜歡奶味濃嘅就要試珍珠奶綠!

米拉 Milá地址:觀塘成業街7號東廣場地下45號舖   電話:2682 9899


文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

希望大家鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~
 Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

沒有留言:

張貼留言