2015年8月11日 星期二

BRTC Make Over Mask-Letʻs Make over together

又係試下Mask嘅時間啦!小妹一正都好想可以做一陣子美人,可惜小妹一向都唔係美人胚子...但今次BRTC Make Over Mask就可以滿足小妹啦!


一於一齊睇下BRTC Make Over Mask到底係咩Mask啦!


BRTC係韓國醫學級專業美容品牌而佢哋最近就推出四款Make Over Mask,以四大經典美人楊貴妃、春香、埃及艷后及黃真伊的美態與魅力為研發靈感,設計出4款美人面膜可以讓大家一試化身古代美人的樂趣,並揭開「駐顏不老」的秘密。

每片Mask個Packing上都有韓文同英文,方便一D睇唔明韓文嘅朋友,就好似小妹就係其中一位...而且上面除印有功效外還有製造地方,Made in Korea可以放心用啦!


小妹洗完面同拍打爽膚水後就敷上面滿清精華嘅Mask...

Mask拎上手時都真係好多精華係上面,所以都有少少重,而且有淡淡香味,香味令小妹感覺好Relax!

小妹一向都喜歡保濕,所以當然係要試...



埃及妖后開始試起啦!

保濕緊緻艷后面膜(埃及艷后)-馬油、深層海洋水、綠茶萃取並加上四種紫色的天然植物包括葡萄、茄子、丁香花及堇菜花能舒緩敏感發炎的肌膚並帶來衰老功效。


面膜上面後小妹似唔似埃及妖后呢?!


依片面膜都算上貼面,只係面膜頂的位置(上色的地方)比較硬,該位置就差少少~


面膜可以完全包裹下巴,連下巴都照顧到,感覺不錯!

除下面膜只係有少少精華係面上,用手指在面上打幾個圈精華就已經吸收~

敷完面膜感覺都幾補水,本來小妹面上嘅紅印都淡咗,泛紅不適感覺都被面膜內嘅精華舒緩不少~


Next就到中國美人,楊貴妃 - 舒緩潤澤帝妃面膜...

舒緩潤澤帝妃面膜(楊貴妃)-蘊含鳥巢提取物、黃連根提取、虞美人籽萃取並結合糙米、綠茶及蒲公英,改善受損肌膚,補充肌膚所需營養,回復肌膚彈性。



和埃及妖后一樣面膜頂的位置比較硬,但就比埃及妖后好一點因為可能上色的位置較少,所以硬的位置都較少~

敷完後面上皮膚好似都有返小小彈性,可能因為通宵後用,所以皮膚乾啞情況敷完後都可以改善到。

到韓國美人啦!首先就係黃真伊~


瑩亮緊緻魅惑面膜(黃真伊)-人蔘果、山茶花及五味子果萃取可修復肌膚、保濕及美白功效,打造韓式水潤光澤美肌。


和另外兩款面膜一樣都是上色位置不夠貼面。

小妹於化妝前用就馬上為面部皮膚保到水,續後化妝妝容都可以貼服,不易溶妝!

另一個韓國美人就係春香~


亮白保濕純美面膜(春香)-含稻葉萃取、玉蟬花萃取、黃連根提取再結合多種有機草本成分如薰衣草及琉璃苣等能釋放肌膚壓力,改善因乾燥帶來的敏感痕癢,為肌膚源源保水。


想不到依片春香會是最貼面,可能因為上色位置最少的原故!


小妹原來皮膚有少少紅印敏感,用後紅印都減淡,而且水潤度都加強~



精華都是打圈就可以完全吸收,缺水皮膚都被注滿水,So Nice! 

總捨:4款面膜中打開都有一陣陣香氣,令使用時感覺十分relax,小妹好Like!當中春香最貼面,而且亦是小妹最愛的,因為水潤感覺最好,而且可以為小妹踢走不少暗啞感覺。而最似美人的就是楊貴妃造型亦都是最靚的~


想知更多BRTC 產品可以Click入--> 
當然仲可以到 SaSa Hong Kong Facebook

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由theZtyle.com提供,文中產品成分由品牌提供。

希望大家鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~
 Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

沒有留言:

張貼留言