2015年8月29日 星期六

SPARITUAL Gold Collection【為第二張臉學扮靚】@ a beauty Bar

為第二張臉扮靚相信不少女仔都會,修修指甲、塗塗指油,小妹都係其中一個...

所以較早前就出席咗a Beauty BAR舉辦嘅Academic Workshop,學下點樣係屋企自己做manicure,當然唔少得一試佢哋最新嘅Gold Collection系列指甲油啦!


Letʻs go! 一於同小妹一齊向a Beauty BAR出發啦!



小妹去到位於銅鑼灣嘅a Beauty BAR,其實都幾近地鐵站~



一入到去就要見好多好多SPARITUAL指甲油呀...
如果小妹家中都有一個指甲油層架就好啦!


眾多指甲油中當然唔少得SPARITUAL最新系列GOLD Collection啦!到底Gold Collection同其多指甲油有咩唔到就等小妹一一為大家開估試下啦!


Gold Collection指甲油有5大特式,Vegan、5 Free、8 Min Dry、自動流平同自動修復~

Vegan當然就係堅持不傷害任何動物,唔會用動物做Test,100%不添加動物成分的概念,確保產品安全,所以連素食者都可以用到~

5 Free代表不含DBP、甲醛、甲醛樹脂、甲苯及樟腦,唔怕傷害到指甲同皮膚等~

8 Min Dry顧明思義就係塗上後8分鐘就可以乾透啦!

自動流平代表塗上時指界油會自動平均蓋於甲面,唔會出現凹凹凸凸感覺~

最後自動修復就係未乾透時甲面如果有少少破壞塗層會自動修復破壞位置,大頭蝦朋友Favourite!


WoW!Gold Collection原來仲出咗24種不同顏色,總有一款適合大家,而小妹見到有雲石色都不禁BlingBling眼呀!

Workshop Get Start La! 


a Beauty BAR 已經為一眾參加者準備好美甲用上嘅工具~


小妹一於由左至右開始介紹啦!

紅柑橘去光水 (Fluent Extra Strength Conditioning Lacquer Remover)
永恆奇蹟手部精華液 (Handprint Hand Serum)
瑪乳拉光采奇蹟護手膜 (Handprint Hydrating)

朋友用上去光水卸甲油,見到佢連Gel甲都可以輕鬆卸去,小妹用光家中卸甲水一定會購買!


學修甲點可以缺少指甲修型磨棒(Eco Nail File)呀!導師教小妹哋原來上面GRIT數字越少就越粗糙,用作修外形或比較厚身指甲(e.g: Gel甲)


導師為小妹示範如果手持磨棒同應該向邊個方向開始修定甲型~

導師教學後,小妹先知原來磨棒唔可以係指甲上來回磨甲會傷害指甲,而且亦應向一個方向使用,令指甲易於修定甲型!

而手持方法就係用拇指及尾指定在磨棒一面,另外三隻手指就拿緊磨棒(如上圖手勢)

小妹自己試用磨棒發現因為薄薄而且有少少弧型設計,所以十分順手,而且不用花力就可以修完10隻手指!


睇下小妹修甲成果啦!因為小妹指甲偏大片,所以導師建議可以微微有點圓邊,但因為小妹都是第一次學,所以好似修成方型呀!要多多練習呀!


修好甲型後導師就教小妹地用指緣軟化液(Cuti-Clean Cuticle & Stain Remover)軟化甲面根部多餘硬皮!小妹甲邊好多時都會出現倒刺,原來都係因為指甲嘅厚角質引致。

小妹塗上指緣軟化液輕輕再推均全甲後,再用濕棉花抹~


棉花變黃,原來因為小妹係指甲積存污糟野,所以一推污糟野都走到棉花上。

而且指邊厚角質都推走了不少!


導師再教如何塗甲油可以令甲油平均在指甲上,而且導師仲教左好多小Tips!



小妹終於可以試下Gold Collection啦!

指甲油刷成扇型,令塗於指甲上時可以輕易就觸及大部份指甲面,每片指甲都只刷上三行就可以完全把甲油蓋上甲面!


小妹試用雲石色及閃粉淡粉色~


閃粉比一般的幼細,原來因為用上雲母,所以不單比一般幼細而且閃耀度亦提升!

而雲石的加上金片,顏色搭配得而~


小妹同朋友都塗上不同顏色,各有各特式呀!



完成Workshop後仲有份小Gift同証書添!



小妹好多謝導師教適小妹不少修甲Skills,Happy Workshop!!! 


整個Workshop其間都散發住香香嘅香薰味道,原來係因為SPARITUAL嘅SOY Candle! 

依個Candle原來不單可以散發香味,而且溶咗後可以做Body Cream添!


小妹都試用上,暖暖地感覺,推開後好潤好滑!

一物二用小妹好喜歡呀!


其實SPARITUAL仲好多不同產品添!小妹都想可以一一試上~


文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次活動由
a beauty Bar邀請,文中產品成分由品牌提供 ,想知更多產品資料可以Click入 a Beauty BAR / a Beauty BAR Facebook

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

沒有留言:

張貼留言