2015年9月18日 星期五

【SK-II護膚之約】不信命運之旅|肌齡唔再受控制於年齡

一直都有聽人講,要Keep住年輕肌齡關鍵就係20-25歲依段期間。而小妹剛剛踏入25歲要改變,擺脫年齡要同肌齡掛勾嘅命運,把握最後機會,為肌膚步入成熟前做好準備...

但講到可以Keep住肌齡年輕嘅品牌,最耳熟能詳莫過於係SK-II,小妹由細細就已經聽過,不單止可以Keep住年輕肌膚,仲有逆轉可能,唔一定要跟隨命運咁

照咁講法其實SK-II都唔係成熟女士嘅專利,年輕一族都啱用呀!


小妹一於要試下靠SK-II嘅皇牌產品-護膚面膜( Facial Treatment Mask),把握住最後機會為肌膚Get Ready!






全部SK-II產品都係由日本製造,產品包裝上都印有Made in Japan,日本護膚產品一向都係信心保証嘅一群啦!


包裝上仲清清楚來列上生產日期同保質日期,令小妹好放心使用!

所有SK-II產品都藴Pitera™成分,Pitera™富含維他命、氨基酸、礦物質及有機酸能令肌膚的新陳代謝回復最佳狀態。每次使用後都可以令肌膚浸浴係豐盈Pitera™成分中,令肌膚瞬間變得水潤,充滿光澤,時刻晶瑩剔透。

小妹跟足SK-II建議嘅Step去試下面膜,睇下可唔可以幫小妹令肌膚瞬間變得水潤、光澤,當然仲要有湯唯講嘅晶瑩剔透啦!

潔面後第一步小妹就係拍打爽膚水,小妹就用咗朋友送上嘅嫩膚清瑩露(Facial Treatment Clear Lotion),用沾上Lotion嘅棉花塗抹可以徹底清潔好肌膚,令後續護膚品更易吸收~ 


其實塗抹完皮膚都已經有少少變化,暗啞嘅肌膚都好似光亮咗~
應該係D老化角質被帶走,因為小妹用於塗抹嘅棉花都由白花花變得黑黑地...

爽膚水後就到護膚面膜出場啦!


其實塊面膜都幾大片而且圓圓的,好適合好似小妹一樣有少少Baby Face嘅亞洲女性用。

面膜上仲有沾滿精華,由包裝中拿出時面膜時,有少部份精華都滴到手中,而包裝內仍然有不少精華。小妹用小瓶盛起,用作之後塗面用。


敷上面後可見全面差不多所有地方都覆蓋到,只餘下少少髮尾位置不能覆蓋,但已經足夠!


面膜十分貼面,因為有不同的位置都有剪口位,令面部彎位可以重疊,令面膜可以緊貼面部輪廓,從而令面膜貼貼服服。

 面膜亦能包到下巴一半部份,平日比較疏忽嘅下巴前端都可以照顧到,小妹感覺好貼心。
全因小妹該位置不定時都會有痘痘,而平日又好少照顧到該位置,所以今次面膜可以照顧到真係感覺好Warm~


10分鐘後小妹就取下面膜,面上滿佈精華,肌膚好似飲飽水咗變得水潤。

小妹再慢慢用手打圈按摩令精華更加滲入肌膚!


打完圈時,精華好快就完全滲入肌膚,不消5分鍾絕大部份精華都已經滲到肌膚內。

其實小妹唔單止覺得面部水潤飽滿,係膚色都有改變...


近D睇其實暗啞膚色開始變得有光澤~ 

最令小妹驚喜係因為小妹近日皮膚都好唔穩定,時紅時乾仲有不少痘痘出現!
但今次用完護膚面膜第二日已經無泛紅,而且痘痘都好快消退,相信係因為新陳代謝已經重新為小妹Get Ready!


文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由 ELLE.com.hk 
贊助,文中產品成分由品牌提供 ,想知更多產品資料可以Click入 SK-II HK / SK-II HK Facebook

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~ 


BlogspotTheZtyleGlamablogElleUlifestyleBLBE| Weshare |iTrial |Pixnet |OpenriceYoutube

沒有留言:

張貼留言