2015年9月28日 星期一

忙碌生活一點樂|Enjoy Shopping Online @ ZALORA

香港人一向忙碌,小妹係典型嘅香港人所以都唔例外...有時收工時間都已經係時裝店關門時間,假日又想陪下家人都抽唔到時間出街買下衫。

所以小妹自出來工作後大部分衫都會從網上訂購,一來簡單,兩來省時...而且有不少候網購嘅衫比係時裝店買到的平一至兩成呀!


而小妹最愛嘅衣服網購站點可以不提ZALORA!!!


點解小妹會咁喜歡係ZALORA,都係因為網站內有好多選擇,完全適合好似小妹一樣喜歡多選擇嘅典型香港人。


See!連女裝一列內都有多個不同選擇,服飾、鞋、飾物...太多產品真係叫人花多眼亂啦!


小妹另外喜歡ZALORA可以將睇過而又喜歡嘅產品放係List入面,再可以Share俾朋友睇,問下朋友意見先放入Cart買,啱曬小妹!

可以睇清楚同諗清楚先買,又唔怕Miss out自己喜歡嘅產品,好適合香港人善忙嘅習慣呀!


而且小妹又可以係我的帳戶內Mark低小妹D資料,e.g:地址、電話等...下次買野都可以好方便。

另外佢哋都有個我的錢包一欄...可以俾小妹將朋友送上嘅ZALORA Gift card都放入去,儲俾D錢下次或者再下次買野用。


小妹有時諗唔到送咩俾朋友都會買ZALORA Gift Card送俾朋友,因為又方便又唔洗諗送錯,So Friendly! 


不可不提,小妹可以係我的訂單一欄睇番自己買過D咩產品,如果朋友覺得靚就可以Share俾朋友,等朋友同你一齊靚。如果落完訂單仲好方便追蹤添!



大家睇小妹係ZALORA都買咗不少衫...因為真係又平,又足碼!

左面係提花連身裙,裙身微微拱起,但又唔會太重,而且質地十分好,好多時小妹去Event都Shoorting都會着佢!

右面係蕾絲連身褲,蕾絲Details位好靚,而且布質清爽舒服,着上後好多時都唔想除呀!
另外,如果Touch wood訂錯Size、顏色等都可以有得換,上次小妹條裙就係訂錯色,只要填好資料打個電話就有專人上門免費收件,而且一星期左右就換到小妹想要嘅產品,So Nice! 



介紹為個人喜好,並不代表該品牌之言論及立場,不同人士喜好各有不同。

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~


沒有留言:

張貼留言