2016年4月27日 星期三

Happy Birthday 50th - 雅蘭床褥

每個人辛苦工作後都希望可以舒舒服服咁休息一下...要好好休息一張舒適嘅床就係不可以缺少。而小妹早前就出席香港床褥品牌雅蘭床褥50週年慶祝活動,當日有咩慶祝一於同大家分享下啦!


Airland Happy Birthday!!!


雅蘭一直以「如蘭花一樣為追尋美好品質而生」為設計理念。50年間不停設計出各式各樣床褥及床上用品。

每張床褥都經過質檢,保證品質。而且雅蘭每張床褥出世就購買了保險,令用家更有保障。


雅蘭床褥由2014年起就由香港著名藝人陳慧琳小姐擔任代言人。


小妹亦都係由細到大睇雅蘭床褥廣告,小妹最深刻就係Kelly嘅廣告,一睇就覺得好舒服。


雅蘭單單係床褥都已經有8個不同系列,由舒適天然到健康護脊應有盡有。


而床上用品,除咗有卡通系列外,仲有不同印花款,天絲款等等...適合家庭中不同成員~


 雅蘭更榮獲不同的獎項,令用家更放心!


活動當日仲有伍樂城先生出席。原來伍生仲為雅蘭最新主題曲作曲,更由林夕填詞,小妹有幸當日聽到一Part,希望可以快D聽到全曲呀!


活動仲邀請咗宋熙年同陳智燊一同出席添!


Sarah同Jason仲同雅蘭同事一齊比賽拼出最舒適床鋪~


當日雅蘭仲為Sarah同Jason送上禮物慶祝佢地訂婚!


當日點少得要切蛋糕慶祝50歲呢!小妹都雅蘭有更多個50年!


當日仲有雅蘭專屬香水可以俾自己DIY帶返屋企。


小妹當然就係將蘭花同喜歡嘅百合味Mix埋,氣味清香,最啱係房內用!

依家想自己DIY香水都可以到旺角雅蘭自己Mix and Match嫁~


想了解更多雅蘭床褥產品可以Click入 Airland Website

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~
是次產品成分及資料由品牌提供,希望大家會鍾意小妹分享。

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言