2015年7月29日 星期三

一盒滿足不同需要【Glamabox 6月盒子】

忙忙碌碌一向都係香港人寫照,小妹當然都唔例外啦!

所以小妹一向都喜歡收到美妝盒,因為可以懶懶咁足不出戶就收到好多不同產品,又可以知道有D咩新產品推出市面!太User friendly啦!


6月份Glamabox依然都係有好多不同產品,又可以試餐飽,試到啱用先買~


小妹首先要介紹就係韓國 Royal Skin 產品,小妹已經第二次接觸該品牌 (回故Royal Skin)...

今次就可以試到佢哋另外3款產品!


熱體瘦身貼,45˚ V-Line貼膜&完美提臀膜...提臀小妹好需要呀!


每一包產品上都印有產品資料,雖然係韓文,但都有圖可以睇知道點用,都算貼心!

夏天最想瘦身,所以小妹首先試左熱體瘦身貼先啦!


一包兩片,可以足夠貼係小肚腩位置。


貼都好Easy,只要拉起熱體瘦身貼然後直接貼到皮膚上就可以,手殘小妹都可以做到!


貼上第一刻冰冰涼涼,但慢慢就開始有D熱力,其實除咗用黎瘦身,小妹覺得Period時同都應該不錯。

貼上後繼續如常工作,瘦身貼都無脫落,只係小小移位情況,相信真係正常嘅!

約1.5小時後有少少熱同痕嘅感覺都可以接受,小妹敷約2小時後脫下,皮膚上少少微紅,應該因為少少熱令血管擴張變紅,但好快就退紅。

應該日子有功真係可以減到肥呀!

第二樣小妹試嘅就係完美提臀膜~


打開包裝見到兩片好似半月嘅提臀膜,同瘦身貼一樣,只要拉起就可以直接貼係皮膚,好Easy!


試提臀貼真的有點怕羞添!貼上一刻唔似瘦身貼無特別熱/凍....
其實沒有特別感覺,所以可以如常行座企,而就算不停郁動都可以貼緊PatPat。

提臀效果未到一次見效,但有貼提臀貼位置嘅PatPat皮膚就滑嫩咗D~
夏天會去沙灘水着嘅朋友可以真得一試呀!


第三樣Royal Skin產品就係45˚ V-Line,要V臉嘅朋友又唔想去美容做Treatment就要試下啦~

45˚ V-Line設計好輕易就可以貼到下巴位置和掛到耳仔上,特別有兩格可以適合不同面形人士!

使用時有少少拉緊嘅感覺,不竟掛在耳仔有向上拉緊的感覺是正常的。


小妹比較喜歡拉到最緊的感覺~


包裹着全個下巴位置,就算雙下巴人士亦應該足夠包裹~

使用時不會有不舒服感覺,如常工作亦沒問題~

用後面部有馬上V起的感覺,Dating前用適合不過,用後大半天都可以看起來V面小顏!


但應該日子有功才可以Keep住V面~

試完Royal Skin產品,就到小妹另一個喜歡品牌COMODYNES

分別有卸妝紙巾&精華~


卸妝紙巾係榮獲多項優異獎,而且4合1,小妹就最Like!

紙巾包裝方便帶出外使用,而且有密封貼就唔怕紙巾會乾~

用後感,平日淡妝都算卸妝卸得乾淨,而且可以不用過水,十分方便!

再試就係Faith in Face產品,小妹不是第一次接觸這個洗面了~



D泡泡係面上面按摩好舒服呀~用水沖洗之後唔似一般洗面液咁乾,而係潤同滑~

小小Tips:因為小妹第一次用既時候唔知分量,所以用左好多Cleansing Foam,整左太多泡泡出黎,後來用上面個圖既分量加少少水不停係掌心擦,就會有好多泡泡。

第四樣韓國品牌The Yeon產品...


Mask & Hand Cream~


Hand Cream 未開封前有銀貼保護,好貼心~


擠出後濃濃香橙味,熱天好醒神呀!


而且好易就可以推開,加上滋潤情度好好,小妹好Like!

到Body產品啦!Olive Oil Body Wash~ 


小妹收到嘅係Rose味呀!


倒出感覺好似有D油,但用上身一點也不油笠...
而且皮膚好似剛剛搽完Body Cream一樣好滑,相信唔喜歡搽Cream嘅朋友就啱用!

最後小妹試用就係防曬產品~

Est Lab防曬霜SPF 50~

採用智能防護囊球技術,含有海洋DNA的微型囊球體對紫外線非常敏感,智能的囊球只對受到紫外線照射的肌膚做出反映,釋放有效防護成份,達到最佳防護效果。囊球內還含有維生素C和E,能夠有效保濕肌膚並且抵抗老化。ést.lab防曬霜也可用於妝前底霜,打造無瑕剔透的妝容。


輕輕擠出就見到有少少閃粉感覺~


推開時有D紅紅橙橙色,應該係囊球內維生素C和E被釋出~

推開後感覺就不會好膩笠,防曬霜算是不錯!

今個月仲有InSkin Coupon


小妹可以去試下佢個療程~


想知道多D關於Glamabox 6月盒子或者補購都可以Click入http://hk.glamaclub.com/glamabox-2015年6月盒子/

小妹見到網站上,好多今個盒子內嘅產品都已經係Glamaclub上架添!小妹好心動想回購呀!

文章介紹為個人喜好發用後心得,不同人士各有喜好,膚質亦各有不同~
產品由Glamabox提供,文中產品成分轉載自www.hk.glamaclub.com/glamabox
小妹仲有其他Blog同FB Page,歡迎大家去睇~

Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

沒有留言:

張貼留言