2015年7月12日 星期日

要「眉」飛式舞全靠 Shu uemura 雙色塑型眉粉

一雙眉毛一向都可以改變人對自己嘅觀感,如果有雙靚眉毛總會令人感到眼前一亮,而眉毛一向疏落嘅小妹平日出街一定會畫下眉刷下眉粉,就算幾淡妝都好畫眉都總係唔少得嘅一環。 


而今次小妹就要一試shu uemura雙色塑型眉粉,新產品好期待呀!



一打開就見到有張膠片,原來上面就係小教學,教小妹點用依盒雙色塑型眉粉!
小妹可以跟住教學繪畫眉毛, 就算初哥都唔怕唔識用啦!So Nice! 


揭開膠片就見到兩個不同顏色嘅眉粉啦!一深一淺,而小妹依一盒係淺啡及石灰(Seal Brown & Stone Gray) 。


眉粉色調啞緻,而且易於使用和做出暈染效果,小妹試咗係手,眉粉好幼細,而且好易上色,真係初哥都唔怕呀!


係盒內當然唔少得有眉掃啦!兩枝預設的專業眉掃能描繪精準眉型線條,而且少少係盒內,方便攜帶出外!

小妹一於試下跟住教學兩個Steps咁為眉毛扮下靚先~


Step1小妹就用淺啡畫上眉型先,由眉頭一筆畫到眉尾,而上半節就畫有眉山~
不消30秒就勾畫到成個眉型,So Easy!


Step 2就用石灰色Blend開,輕輕blend開好易呀!

兩個Steps就畫好一條眉,眉毛不單豐盈立體,而且不失自然感覺~ 


未用眉粉前,真係有D未瞓醒冇精神嘅感覺,但一上眉粉就完全唔同曬啦!

成個樣不單精神咗,而且雙眼仲好似炯炯有神添!

小妹試左成星期感覺都好好,而且眉粉好Long last,一早返工到放工時都仲Keep到,效果真係好持久,就算化妝去玩都唔洗怕成日要補妝啦~


總捨而言,小妹覺得細細盒好方便,而且Long Last效果不錯,2個Steps就可以畫到有暈染又精準嘅眉毛,真係好Easy~以後唔再怕俾D眉毛搞到無精神啦!

shu uemura 雙色塑型眉粉 $280

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由植村秀贊助,文中產品成分轉自shu uemura website ,想知更多產品資料可以Click入 shu uemura 雙色塑型眉粉 / shu uemura hk facebook & shu urmura IG


希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

沒有留言:

張貼留言