2015年7月12日 星期日

旅行潔面卸妝必備-全新shu uemura水漾卸妝啫喱

小妹今次有幸收到shu uemura首支卸妝啫喱試用!
聽聞依枝卸妝啫喱係採用革新啫喱乳化配方,可以徹底溶解防水妝之餘仲可以帶走肌膚污垢,一於等小妹試下啦!



水漾卸妝啫喱係植村秀首支結合乳化科技的卸妝啫喱,以革新啫喱乳化配方,可以超方便卸妝潔顏,而且所有肌膚都可以適合用。

簡單一枝就可以卸妝同時達至潔顏油功效,啱曬小妹出外旅行時唔再需要大枝細枝咁...而且係啫喱狀,唔怕溜到成喼都係卸妝潔顏油!



啫喱質地結合植村秀的高效乳化科技,可以快捷、方便,徹底潔淨卸妝效果。而且啫喱狀質感易於控制,於面上按摩後加水乳化,徹底溶解防水妝、肌膚雜質和污垢!


小妹試下個乳化感覺先,擠出黎時推開按摩已經感覺好Soft,好舒服,而且好好推。

而且係越推越好推,因為啫喱已經推到變成油,再加上水就出現乳化效果。

乳化後用水一沖,肌膚就變得白滑,而且一D都唔油笠,更加唔會感覺乾崩崩,清爽舒服!


一於試埋個卸妝效果啦!小妹就搽上平日化妝會用上嘅產品,試下佢個卸妝效果啦!
小妹要大讚啫喱擠到上手唔會周圍流,比卸妝油更易控制,就算小妹手腳慢D都唔怕~


將卸妝啫喱推開按摩可以見到啫喱開始變成油狀,輕輕推開時BB Cream同胭脂不消20秒就溶解,再多推數下後眼影同唇膏都溶解卸走,而眉筆、眼線同睫毛膏都淡咗少少。


推約1分鐘左右差不多全部化妝品都溶解,只係防水嘅眼線筆仲好似有少少。


當加上乳化後連眼線都乳化溶解,再用水一沖,所有妝容都徹底而且輕易卸去。


小妹比較用水漾卸妝啫喱後(左手)同只用水沖洗嘅手(右手),用上啫喱嘅比較白滑清爽,連手部雜質同污垢都好似一一帶走,唔會感覺暗啞。

用係面上時,就算係眼部周圍都唔會令眼感到不適,而且好輕易就可以眼妝溶解。


總捨而言,方便程度小妹最愛,一枝就可以卸走眼同面部化妝,而且又可以做埋潔顏油,去旅行好方便。用後感覺清爽,而且乾淨,加上份量又唔需要多都算幾抵用。

shu uemura 水漾卸妝啫喱 $275/150ml

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由植村秀贊助,文中產品成分轉自shu uemura website ,想知更多產品資料可以Click入 shu uemura水漾卸妝啫喱 / shu uemura hk facebook & shu urmura IG


希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

沒有留言:

張貼留言