2015年7月31日 星期五

Tefutefu Zero™ 基本系列為肌膚打好基礎

小妹一直好深信要有好嘅皮膚,除咗依靠內在食療之外,外在潔護肌膚都好重要!

今次就有幸試到TefuTefu Zero™ 基本系列產品,由潔膚去到護肌一系列為肌膚打好基礎~


WOW!上面就係其中3枝該系列產品,全部都係銀色小瓶,好grand呀!


Tefutefu Zero™ 基本系列都蘊含TEHEPTAD PLUS™,有助加強增生及補充骨膠原,而且有效激活肌膚細胞及持續淡化細紋,亦包含抗菌、癒合、收斂、清爽功能,一支產品已包含面霜及爽膚水的功效


3枝產品包裝上都印有Made in Korea-韓國製品,韓國製造好放心用...


3枝都係用透明半保護蓋保護住,污糟咗清楚易見亦好易可以清潔,確保衛生~


每一枝產品仲有一張使用說明同小貼士,而且全部都係中文,簡單易明,真係好貼心呀!

好啦!一於等小妹由潔膚開始為大家介紹啦...


潔膚當中最重要就係洗面啦!第一樣介紹就係TefuTefu Zero™ 深層潔面啫喱,深層潔面啫喱有效消除皮層下的雜質污垢、粉刺,並提供持久保濕及滋潤肌膚功能,有效改善粗糙及乾燥肌膚的問題。


TefuTefu Zero™ 深層潔面啫喱除咗蘊含TEHEPTAD PLUS™外還加上強效保濕劑透明質酸鈉、高效保濕成份海洋膠原蛋白、能抗炎、舒緩及幫助肌膚組織再生之的紫草提取物及美白成份,抑制黑色素形成的枸樹精華。

多個成份都可以幫助到肌膚補充骨膠原、保濕、美白,令肌膚可以潔淨之餘同時護膚~


輕輕按壓就擠出透明狀嘅啫喱,聞起來有淡淡香味,小妹都幾喜歡~


塗上沾濕嘅面上,不停打圈按摩,打圈、打圈、打圈...

就算不停打圈面上都沒有產生泡泡,但就算沒有泡泡面上亦有一種舒服感覺,好似舒緩咗皮膚不適嘅感覺。


用溫水清潔後,面上泛紅感覺好似舒緩不少(小妹近日Keep住有小小紅印), 用完紅印淡咗~

一D緊繃繃嘅感覺都無,而且仲好水潤彈滑,難怪話一枝就可以做堆爽膚水同面霜功效,去旅行用應該會好方便!

介紹完潔面啫喱就到面霜- TefuTefu Zero™ 嘅特級面部精華乳霜~


特級面部精華乳霜有效淡化沉澱色素並增強美白功效。同時亦提供持久保濕及滋潤肌膚功能,有效改善粗糙及乾燥肌膚的問題,另外特別加入了天然防腐成份,以減低對肌膚造成敏感。


當然面霜內含有TEHEPTAD PLUS™,還有能強化角質同保濕嘅水解膠原蛋白、具有淡斑美白、潤膚除皺嘅薏苡仁提取物、強效保濕劑透明質酸鈉同給予肌膚光澤和保濕嘅維生素原B5及B6~


輕輕按壓出就擠出白色Cream狀精華乳霜,在手上試上推開的感覺,質地輕薄,唔洗用力就可以容易推開~


係面上都可以好輕易就推開到,小貼士仲話可以加上掌心微溫,令面霜更易滲入皮膚添~


用後面部唔會有油膩感覺,小妹都好喜歡,夏天用不錯。近看皮膚好似都幾Bling Bling~

但美白淡班效果暫時未見,相信要日子有功先會有明顯改善,小妹會Keep住用試下~

但保濕真係要讚,一整天係冷氣房後皮膚都唔會好乾,仲可以Keep到水潤。

最後就係要照顧埋眼部啦! Tefutefu Zero™ 特級眼部保濕提升乳霜~


特級眼部保濕提升乳霜有效持久保濕功能,配合增生及補充骨膠元成分、持續淡化細紋,使眼部四周更緊緻、更柔嫩、更充滿彈性。

亦同精華乳霜一樣特別加入了天然防腐成份,以減低對肌膚造成敏感


和其他兩款產品一樣,提升乳霜同樣含有TEHEPTAD PLUS™,還有具有淡斑美白、潤膚除皺嘅薏苡仁提取物及海洋膠原蛋白、並加入庫拉索蘆薈葉汁可有效舒緩肌膚的不適,修補肌膚組織。

不少得玫瑰果籽油具修復、癒合、收歛作用,含有大量維他命C,部份A、D、E、及抗氧化成份之類黃酮和迷迭香可以抗炎、舒緩及幫助肌膚組織再生之功能。抗菌、癒合、收歛、清爽~


其實擠出聞不出有玫瑰果籽/迷迭香,只是有一陣淡淡清香。


一於在眼部周圍試下,小妹按照小貼士教用無名指輕輕按壓,直至乳霜吸收。

按摩時乳霜都算易推同易吸收...但又唔會油笠


用後眼紋淡了,而原來缺乏彈性嘅眼部肌膚都回復彈性,唔再凹入去形成深眼窩。

小妹好開心可以接觸到Tefutefu Zero™ 基本系列,為肌膚打好基礎,好喜歡呀!


文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由TefuTefu Skin Care
贊助,文中產品成分由品牌提供 ,想知更多產品資料可以Click入 TefuTefu /TefuTefu Facebook

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

沒有留言:

張貼留言