2015年7月5日 星期日

為最愛踢走汗味-新升級Rexona男士止汗爽身噴霧系列

夏天又到,又係出汗日子啦!小妹家中的男人(小妹個細佬,唔好亂諗呀!)一向都係大汗怪,成日都出汗出到一陣味,特別係運動迷嘅佢,不論一年四季每星期都會去踢波,踢完更加係汗味十足,真係想一腳踢開佢...當踢完波同佢出街汗臭和汗印好多時會有D尷尬野發生~~


剛好收到Rexona最新升級男士止汗爽身噴霧及香體露,一於就等細佬一試啦!

未介紹味道前不如講下Rexona噴霧及香體露有咩好處先啦~


WoW...Rexona原來係全球No.1止汗品牌,小妹其實都試過佢哋嘅女士止汗噴霧都真係好好用!


而且Rexona 男士止汗爽身噴霧系列均加入動能感應科技,隨身體活動,肌膚摩擦令動能感應粒子釋放出大量清爽香氛微粒,即時帶來不一樣的4倍止汗威力。

48小時長效清爽止汗,可以讓男士全天候感受冰酷清爽!


Rexona新升級男士止汗爽身噴霧特別加上可以上鎖嘅噴頭,向左就可以Lock實,就算放係袋有其實東西壓到都唔怕會噴出黎!

小妹細佬成日都亂放野,有咗依個設計就冇有怕啦!


噴霧噴出時止汗劑可以四散,唔怕只係噴到一撻撻~

另外香體露都有Lock嘅設計,鎖上時會聽到「Tak」一聲就將香體露Lock住,唔怕整到袋內四圍都係啦!


香體露以滾珠設計,唔怕會倒出太多香體露出嚟啦!

好啦!介紹咗咁多好處當然要試下個香味啦!


V8 極速乾爽- 香味唔算好濃味,噴上個刻即時止汗,但就未有冰冰涼涼嘅感覺。
相信比較啱平日大汗嘅男士用就比較合適!


極凍冰感- 小妹細佬最愛呀!香味剛剛好可以,有少少似古龍水味道。
噴上後有少少冰涼感覺。
怕熱嘅男士就最合用!


淡香乾爽-淡淡清香,止汗度不錯! 


運動冰感-涼涼嘅感覺係四種之中最重!味道較濃~~

好多時d噴霧噴到去衫都有機會有個白「控」,一於睇下新昇級又有冇出現依個情況啦!


噴去黑色布上面試試先...


完全不白「控」,又冇粉末留係布上,so nice



再試另一枝....




效果同樣係冇白「控」...相信男士們都可以安心用啦!


修長而且小巧就算放係行李袋內都好方便,做運動同沐浴露放一齊都好方便,放係公司抽
屜都無問題啦!

總括而言,夏天唔想同另一半同你要保持距離,或者係成身汗味去見另一半不妨送枝俾佢,令佢自信無懼汗臭,杜絕尷尬場面,回復應有嘅自信啦!


文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由Rexona提供,文中產品成分轉自Rexona Website,想知更多產品資料可以Click 入 Rexona Facebook 


希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

沒有留言:

張貼留言