2015年11月27日 星期五

超乾燥肌都可以提升肌膚水潤感|琥珀肌保濕化粧水&水潤修護面霜

「琥珀」相信大家都有聽過,原來除咗可以作為首飾佩帶外,近年更廣泛推崇其治療功效。從琥珀中可以提煉出嘅琥珀精華萃取不單可以保濕,更可提升肌膚彈性。


而琥珀肌嘅保濕化粧水就係加入專利琥珀精華萃取及多種天然保濕成分能夠激發自生透明質酸再生,同時促進細胞更生,軟化及分解角質層,讓肌膚重現水潤光澤感。

琥珀肌嘅另一產品,水潤修護面霜除咗加入專利琥珀精華萃取及高滲透補水成分,可以深層浸透。再配上獨有配方就可以減退乾燥細紋。



從瓶內倒出琥珀肌保濕化粧水,透明乳液質地,無香料、無色料、無添加,連敏感肌膚都可以用。小妹敏感肌膚都無有怕!


首先試係面上塗抹,輕易就可以係面上推開,全無膩笠感覺。

配以按摩動作塗抹,化粧水更快就更好快就被皮膚吸收。


面上即時感覺水潤,彈性亦見提升不少,面上光澤感重現。

一星期Keep住用痘痘印都明顯減淡,第二天起床時皮膚依然水潤彈滑。


另外亦試上用沾在棉花上敷3-5分鐘,肌膚同樣地感覺水潤,化妝時更令妝容貼服。


再試用水潤修護面霜,質地輕盈,絕不黏笠。


輕易在肌膚上推開,而且快速就被肌膚吸收,就算晚上當Sleep mask用都唔怕整污糟枕頭。


細小份量就足夠塗抹全面,塗抹時再用掌心輕按提拉,更可加快面霜吸收及令面看起來更彈潤。


塗抹在面上有足夠滋潤感覺,就算於秋冬天及冷氣房內都唔洗怕。

而且鎖水功效良好,一整晚過後面上Keep住水嫩盈潤,面上乾紋不再出現。

琥珀肌保濕化粧水 HKD 95, 琥珀肌水潤修護面霜 HKD 129

想知琥珀肌多產品,可以Click入琥珀肌 Kohakuhada

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~
是次產品由iTrial提供,希望大家會鍾意小妹分享。

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言