2015年11月15日 星期日

「未老先防」要靠SHISEIDO BIO-PERFORMANCE Glow Revival系列

踏入25歲嘅小妹開始感覺到自己有「初老」嘅感覺,雖然真係好希望可以零瑕疵零皺紋,但...

除咗因為年齡增長外,仲因為踏入社會工作,忙碌生活不斷,休息同飲食習慣都開始出現陋習,總總都令肌膚修復同改善嘅時間都需要更多時間!

但近日有幸就接觸到SHISEIDO BIO-PERFORMANCE Glow Revival系列產品。

BIO-PERFORMANCE Glow Revival系列採用嶄新RenoCycle System及微絲血管管理技術,為肌膚打氣注氧,提升肌膚抗禦力及復原力,預防「初老」。


一於睇下可唔可以幫小妹解決問題啦!



小妹首先介紹嘅係BIO-PERFORMANCE Glow Revival系列中的Glow Revival Cream~ 


係包裝盒面上就見到Cream可以做到嘅功效,原來Cream可以全方位改善膚色瑕疵、泛紅、皺紋、粗大毛孔!

以上問題小妹都好想通通解決到呀!


BIO-PERFORMANCE Glow Revival Cream採用新技術RenoCycle System,可以促進修復細受損胞,令細胞可以加快自我修復,從而針對肌膚煩惱,即時作出改善。

而且更利用微絲血管升級管理技術(Multi-Capisolve 1124™、TXG複合物、 西洋山渣精華及穀維素),令血管功能改善,令養份可以傳幫送到細胞,從而改善不均勻膚色、泛紅、皺紋、粗大毛孔等肌膚瑕疵。

還揉合升級超卓生物透明質酸,24小時全天候深層補濕。

打開前蓋就見到滿滿嘅微粉色Cream,細心聞一聞有陣微微香味~


包裝內還有勺棒,很衛生呀!


小妹就跟下介紹單張個Step用下產品先!

洗面、爽膚水及Shiseido眼部肌膚免疫力提升精華&紅妍肌活精華(Review Shiseido精華 Click here--> http://goo.gl/IzxLRv ) 後就可以搽上BIO-PERFORMANCE Glow Revival Cream~

小妹分別都會係額頭、面頰、下巴及鼻頭位置先搽上,然後再慢慢推開!


小妹覺得很易就可以推開,除咗用指尖推開外,小妹推開後仲會用掌心係面上輕按,利用掌心微溫令Cream更易吸收!


搽勻後面上清爽,全冇膩笠感覺,而且仲有陣陣香味。

面上即時感覺到好似滋潤了不少,而且好水潤柔滑,面上輕按後感覺好彈及漲卜卜!

小妹搽上一星期後,起身面上唔想乾燥,上妝時都輕易咗,唔會再因為乾紋令底妝難推開,而且遮瑕膏都用少咗。


另一樣BIO-PERFORMANCE Glow Revival系列產品就係Eye Treatment,依枝係小妹近日最愛新寵呀!

Eye Treatment 同樣採用新技術RenoCycle System及利用微絲血管升級管理技術(Multi-Capisolve 1124™、TXG複合物、西洋山渣精華及穀維素),有效改善不均勻膚色、黑眼圈、皺紋、暗啞等肌膚瑕疵。而且揉合升級超卓生物透明質酸,24小時全天候深層補濕

但最特別的是更將中國傳統刮痧按摩融合係Eye Treatment內製造出按摩棒,紓緩眼周肌膚煩惱。


按摩棒設計除了有滑面按摩功效的一面,另一面就是用上刮痧原理的刮面設計。

 刮痧可以刺激管道和穴位,促進氣血及體液流動,因其可以對微絲血管施壓,將凝滯的氣血推至肌膚表層,去除積聚的廢物。能有效改善肌膚狀態,更能提升免疫力、促進整體健康等多重功效。

而Eye Treatment獨創刮痧按摩,匯聚了刺激肌肉的西式按摩、刺激管道及穴道的刮痧方法,建議擁有黑眼圈、暗啞、皺紋及浮腫的人士使用。應該小妹都是這一群!


每次只要擠出如一粒小米份量就可以了,如小圓圖份量!


小妹就會係眼底開始搽上,用滑面一方先塗勻眼霜,慢慢由眼頭和眼尾一方推開。

眼霜在眼周附近很易就可以推開塗勻,而且很快就被眼周肌膚吸收,一點膩笠感都沒有。


小妹當然會跟一下產品介紹用法去按摩啦!


沿住眼周打圈塗抹後,然後就在眼的晴明穴及其他眼周附近的穴位輕輕按壓。

其實眼周有多個不同的穴位,所以可以用滑面一直沿眼周位置輕輕按壓,最會按到穴位位置。

小妹除了在上晴明穴(中間)下晴明穴(右一)外,還會係太陽穴(左一)位置輕按,因為好似比較見效。


當然不少得就要用刮面在眼周穴位輕刮,分別會在眼眉位置輕刮,刮動時就會刮到上睛明穴、魚腰、絲竹空及太陽穴,以上穴位都可以改善眼浮腫、色斑、暗啞、黑眼圈、眼睛疲勞、眼痛、明目。

而除了眼眉位於,小妹還會有下眼周位於輕刮,刮動時會刮到下睛明穴、球後、承泣等穴位。以上穴位可以改善疏風清熱,更可刮去眼周附近積聚的體液,令眼周不再因體液聚積形成浮腫。

刮的時間感覺好舒服,由於小妹眼袋比較大,所以刮到眼底的時間真係感覺到積聚的體液都被刮走。


大家睇下塗抹Eye Treatment同刮眼後嘅效果。之前眼袋都深而且大同浮腫,但用Eye Treatment後眼袋減淡同細少,亦去了部份浮腫感覺。

小妹還覺得因為刮了一星期,連眉毛都有濃密了。

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由theZtyle.com提供, 而產品成分轉自Shiseido website
想知更多產品資料可以Click入 Shiseido Facebook

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言