2015年11月29日 星期日

Let's Say Happy Birthday to juice BEAUTY

10歲生日,Happy Birthday!!! 小妹同緊邊個講?!咪就係juice BEAUTY~~


小妹早前就出席Juice Beauty 10歲生日嘅生日會,當日有好多Blogger朋友都有一同出席,大家都為juice BEAUTY  慶祝生日呀!



活動當日juice BEAUTY同事同大家分享好多juice BEAUTY嘅資料,當中唔少得有juice BEAUTY嘅小小History...

juice BEAUTY創立人Karen Behnke一直以堅持健康的生活模式,後來因為有Baby後希望在市面上找一款天然又不會被胚胎吸收嘅Skin Care產品,但因為甚少,所以決心創立品牌。

juice BEAUTY不單結合醫學技術,而且更加入有機果汁護理作為基底。產品更係No Animal Testing可以放心使用。多年用榮獲多個不同美容大獎,實力有保證。

juice BEAUTY產品備有多個不同系列,例如:有機幹細胞抗皺活膚系列、有機青蘋果美白煥膚系列、抗痘控油祛印系列及日常保濕護理系列。


依套系列就係有機青蘋果美白煥膚系列,當中包括有機青蘋果美白煥膚面膜。面膜更係專利皇牌產品,以煥膚方式加速皮膚新陳代謝,令皮膚機能更健康。


另外依套就係抗痘控油祛印系列,包括急救走珠筆、換膚面膜、棉膜、精華及潔面啫喱(由左至左) 。

除咗juice BEAUTY外,當日還認識了另一品牌jane iredale...

jane iredale係一個安全品質測試、非一般的礦物彩妝品牌。

今年jane iredale更為乳癌基金會製作出以粉紅色瓶身嘅有機大馬士革玫瑰噴霧,部份收益會捐到基金會為社會出一分力添!


當日更即刻大家示範juice BEAUTY有機青蘋果美白煥膚面膜。

薄薄敷上面膜10分鐘,面上就會有少少泛紅效果,由於面上已經開始去除面上老化角質,刺激新皮膚長出。洗去面膜後就塗上保濕產品為肌膚注入水份,增加煥膚成效。


另外當日還示範了有機幹細胞抗皺活膚系列中的10分鐘幹細胞海藻抗皺眼膜。
將精華倒入海藻眼膜,6星期顯著減淡眼部幼紋、黑眼圈!


由於原塊海藻眼膜比棉膜更貼服,可以使精華更易被眼部皮膚吸收,不易浪費每瓶精華。


活動完結後,小妹仲帶咗一袋juice BEAUTY及jane iredale產品返屋企試用添!


juice BEAUTY 有機幹細胞抗皺眼霜,100% 有機果汁、富含維他命C,幹細胞精華可修復肌膚DNA組織,促進新的細胞生長。淡化黑眼圈,乾紋和細紋。並蘊含抗氧化的果蔬成份和植物油可滋養肌膚。

獨有配方以萃取天然水果的幹細胞 ,為脆弱的眼部肌膚提供深層修護,擊退乾紋及皺紋,同時去除眼部浮腫。產品附有獨特的按摩棒設計,可於一邊塗抹時一邊為眼部輕柔按摩,加速血液循環及肌膚吸收力,令效果更為顯著。 


輕輕一按就可以按出Gel狀眼霜,一泵就足夠塗抹一面眼睛。


小妹用上一泵於眼睛,再用按摩棒輕輕按摩沿眼部四周打圈,好舒服呀!


血液即時循環了,眼的浮腫明顯消減不少,而且黑眼圈同時減淡。

配方溫和,就算是眼霜都不令易出粒粒嘅小妹眼部出現問題!



另一產品就是有機幹細胞抗皺日霜,日霜可以撫平皺紋同時改善肌膚亮度。


包裝好衛生呀!塗上手上輕易就可以推開,而且快速吸收。

日霜塗上後感覺輕盈不膩笠,就算及後再上妝都無問題。


還有有機幹細胞抗皺精華,小妹之前都試用過(Review Here)

係手上試上推開,好Smooth好易推。
推開得感覺好滑,好水潤,皮膚好仲好似好亮澤添!


還有可以卸妝的有機卸妝保濕潔面乳,卸除淡妝輕易之選。


當然不得不提還有jane iredale 紅石榴保濕噴霧...

升級改良配方的保濕噴霧,擁有 ECOCERT 天然有機認証的成分,給您全天候保濕、抗氧、控油功效。妝後噴一噴,妝容立即貼服,即時修飾毛孔及幼紋。無論乾燥的辦公室、飛機上 或是室外炎夏的高溫下,隨時噴一噴,喚醒沉睡的肌膚,讓皮膚保持最佳的狀態。 

紅石榴保濕噴霧 - 抗氧去黃之選,含紅石榴、白茶、迷迭香葉的提取物,提供超強的抗氧能力,改善皮膚暗啞,色素暗沉的問題,復修肌膚在紫外線下所帶來的傷害。


噴上後感覺不單保濕,而且化起妝時更貼服。

有時係冷氣房用上都覺得瞬間為肌膚保濕,OL不可缺少~


文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由juice Beauty提供, 而產品成分轉自juice BEAUTY 官網
想知更多產品資料可以Click入 juice BEAUTY HK Facebook

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言